اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

نایب رئیس پارلمان منتخب مصر:

مقابل هر دولتی که موافق صدور گاز به اسرائیل باشد، می ایستیم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس پارلمان منتخب مصر در اولین سخنان رسمی خود اعلام کرد، مقابل هر دولتی که درصدد ادامه صدور گاز مصر به اسرائیل باشد، خواهد ‌ایستاد.

مقابل هر دولتی که موافق صدور گاز به اسرائیل باشد، می ایستیم
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الفجر، "محمد عبد الحلیم داوود" طی سخنانی در اولین نشست رسمی پارلمان منتخب مصر تاکید کرد، مقابل هر دولتی که خواستار ادامه صادرات گاز به اسرائیل باشد، می‌ایستد و با این دولت مخالفت خواهد کرد.
 
وی که یکی از نمایندگان حزب الوفد در مجلس ملت مصر به شمار می‌آید، افزود: به زودی از دولت الجنزوری خواهد خواست، تحقیقاتی درباره کشته شدن 50 هزار مصری توسط اسرائیل در جریان جنگ‌های 1956 و 1967 آغاز کند و از اسرائیل به خاطر استفاده از منابع و ثروت‌های صحرای سیناء در زمانی که این صحرا در اشغال اسرائیل بود، درخواست غرامت ‌کند.
 
وی در ادامه با تاکید بر آزادسازی اراضی فلسطینی گفت: من با هر دولتی که معتقد به بازگردانی منطقه "ام الرشراش" (ایلات) به مصر نباشد و خواستار آن نباشد، به مخالفت برخواهم خواست.
 
نایب رئیس پارلمان منتخب مصر در پایان تاکید کرد: دولتی که در مصر بر سر کار آید و خواستار باز پس گیری مسجد الاقصی و سرزمین‌های اشغالی فلسطینی نباشد، با مخالفت ما مواجه خواهد شد.
 
انتهای پیام/++
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول