اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تل‌آویو: در صورت تکرار انفجار خط لوله گاز از مصر غرامت می‌گیریم

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی با ارسال تلگرافی به قاهره تهدید کرد که در صورت وقوع انفجار دیگری در خط لوله انتقال گاز مصر به سرزمین اشغالی از قاهره غرامت دریافت می‌کند.

تل‌آویو: در صورت تکرار انفجار خط لوله گاز از مصر غرامت می‌گیریم
به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، "آویگدور لیبرمن" وزیر امور خارجه این رژیم با ارسال تلگرافی به "محمد کامل عمرو" همتای مصری خود نسبت به انفجار مجدد خط لوله انتقال گاز مصر به سرزمین اشغالی که تا کنون خسارت‌های زیادی برای این رژیم به بار آورده است، هشدار داد.
 
بر اساس این گزارش لیبرمن در تلگراف خود تاکید کرده است: در صورتی که بنا به هر دلیلی انتقال گاز از مصر به اسرائیل متوقف شود، دولت مصر موظف است یک سوم خسارت‌های وارده به اسرائیل که روزانه حدود پنج میلیون دلار است، پرداخت کند.
 
وی همچنین پیشنهاد کرد که اسرائیل برای مشارکت نیروهای مسلح ویژه خود در عملیات تامین امنیت خط لوله گاز مصر ار العریش تا صحرای النقب در داخل مرزهای فلسطین اشغالی آمادگی دارد تا به این ترتیب هر گونه تلاش برای انفجار مجدد را ناکام گذارند.
 
از آغاز انقلاب 25 ژانویه تا کنون خط لوله انتقال گاز مصربه سرزمین اشغالی 10 بار توسط انقلابیون منفجر شده است و با قطعی انتقال گاز مصرفی به اسرائیل خسارت‌های زیادی به این رژیم وارد آمده است.
 
انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول