اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

صدور انقلاب به جهان موجب نگرانی استکبار شده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: انقلاب اسلامی به‌عنوان مردمی‌ترین انقلاب جهان دشمنان و معاندان را به تعجب واداشته و صدور انقلاب به جهان و بیداری اسلامی موجب نگرانی آنان شده است.

صدور انقلاب به جهان موجب نگرانی استکبار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت الاسلام اباصلت فیضی‌زاده ظهر امروز در نشست روشنگری پایوران سپاه مراغه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با نصرت الهی و بصیرت جوانان و رهبری مدبرانه امام (ره) به بار نشسته و استکبار جهانی را به خاک مذلت نشاند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت صداقت و استقامت جوانان مومن و انقلابی به پیروزی رسید، افزود: پایمردی صالحان و لطف و عنایت حضرت ولی عصر و الهام الهی بر امام (ره) موجب درهم شکستن هیمنه رژیم ستمشاهی شده و پیشرفت انقلاب را رقم زد.

وی گفت: انقلاب اسلامی در سایه ایثار و جانفشانی‌ها و به برکت خون شهدا سی و سه سال با عزت و سرافرازی عرصه‌ها را پشت سر گذاشته و تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

فیضی‌زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی به تمام نقاط جهان نفوذ کرده است، افزود: انقلاب اسلامی به‌عنوان مردمی‌ترین انقلاب جهان دشمنان و معاندان را به تعجب وا داشته و صدور انقلاب به جهان و بیداری اسلامی موجب نگرانی آنان شده است.

وی گفت: مردم ایران اسلامی با لبیک‌گویی به فرمایشات امام خامنه‌ای در نماز جمعه تهران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرده و ولایتمداری خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی از پاسداران و سربازان خواست با لبیک گفتن به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همواره برای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی تلاش کنند.

در پایان مراسم مسابقات از بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران برگزار و به هشت نفر از پایوران و سربازان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول