اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چشم و هم چشمی همسایه‌ها برای فرار از قعر جدول

شاهین فرشته کوچک خوشبختی شهرداری می‌شود؟

خبرگزاری فارس: از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول ایران فردا تیم شهرداری تبریز مهمان تیم شاهین بوشهر است.

شاهین فرشته کوچک خوشبختی شهرداری می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دو تیم شهرداری تبریز و شاهین بوشهر با 25 امتیاز همسایه‌های فانوس به دست جدول هستند که هر دو به سه امتیاز این بازی احتیاج مبرم داشته و حتی یک امتیاز نیز برای فرار از قعر جدول کفایت نمی‌کند.

شهرداری تبریز که با آمدن مدیرروستا تنها یک برد مقابل سایپا در کرج کسب کرده، امیدوار است به یک پیروزی دیگر خارج از خانه دست یابد، خصوصا اینکه شهرداری بیشتر بردهای خود را در بازی‌هایی که مهمان بوده به دست آورده است.

مدیرروستا در هفت بازی شهرداری تنها چهار امتیاز کسب کرده و همین آمار نگران‌کننده سبب شده که شایعاتی مبنی بر اولتیماتوم مسئولان این باشگاه به مدیرروستا شنیده شود خصوصا اینکه این تیم هر سه بازی گذشته خود را واگذار کرده و حاشیه امنیت نیم فصل اول خود را از دست داده است.

دست بر قضا شاهین بوشهر نیز دقیقا همانند شهرداری چند هفته‌ای است در بحران به سر برده و در نهایت فیروز کریمی از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

مسلماً ابراهیم قاسم‌پور مربی جدید تیم شاهین بوشهر در بازی اول شناخت کاملی از تیم خودش را نخواهد داشت و این بهترین فرصت برای شاگردان مدیرروستا است تا سه امتیاز بازی را از بوشهر به یغما برند.

شهرداری تبریز و شاهین بوشهر برگزارکننده دیگر پلی‌آف سال 88 بودند که بازی دو تیم در تبریز با تساوی دو بر دو به اتمام رسید اما در بوشهر شاهین با یک گل تیم شهرداری را شکست داده و به لیگ برتر صعود کرد.

دو تیم در لیگ برتر سابقه سه بازی دارند که جملگی با تساوی به اتمام رسیده است. تساوی یک بر یک در بازی رفت دو تیم و تساوی‌های یک بر یک و دو بر دو در بازی‌های سال گذشته حاصل عملکرد دو تیم است.

پیروزی هر کدام از دو تیم می‌تواند مسکنی برای فرار موقت از ته جدول باشد، اما برای تثبیت موقعیت خود در جدول نیازمند موفقیت‌های هفته‌های آتی هستند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول