اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان همدان خبر داد

پرداخت 43 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان

خبرگزاری فارس:‌ مدیر کمیته‌ امداد امام‌ خمینی (ره) شهرستان همدان از پرداخت 837 مورد وام اشتغال و خود‌کفایی به ارزش 43 میلیارد و 736 میلیون ریال به مددجویان شهرستان همدان در نه ماهه امسال خبر داد.

پرداخت 43 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان

نقی منوچهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از پرداخت 43 میلیارد و 736 میلیون و 232 هزار ریال وام خودکفایی و اشتغال به مددجویان شهرستان همدان در 9 ماهه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: 23 هزار و 252 نفر در قالب 11 هزار و 828 خانوار مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان همدان تا پایان دوره 9 ماهه امسال هستند که به این تعداد از مددجویان بالغ بر 58 میلیارد ریال کمک نقدی ارائه شده است.

وی با اشاره به پرداخت 614 میلیون ریال کالا به مددجویان تصریح کرد: هزینه‌های خدمات درمانی انجام شده برای افراد بیمه شده شهری و بیماران خاص یک میلیارد و 705 میلیون ریال تا پایان دوره 9 ماهه برآورد شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان همدان در ادامه با اشاره به دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در دوره 9 ماهه امسال گفت: کمک‌های پرداختی به خانواده زندانیان یک میلیارد و 460 میلیون ریال و آموزش فنی و حرفه‌ای برای 3 هزار و 216 نفر از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: 837 مورد وام خود‌کفایی و اشتغال با صرف اعتباری بالغ بر 43 میلیارد و 736 میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان همدان به مددجویان اعطا شده است.

منوچهری با تأکید بر هزینه 488 میلیون ریالی آموزشگاه‌های خودکفایی تصریح کرد: تعمیر و بازسازی 311 مورد از مسکن مددجویان با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 952 میلیون ریال در طی این مدت صورت گرفته است.

وی از حمایت 3 هزار و 960 دانش‌آموز، دانشجو و طلاب حوزه علمیه در شهرستان همدان خبر داد و گفت: 6 هزار و 619 نفر در طرح آموزش خانواده با صرف اعتباری بالغ بر 305 میلیون ریال در 9 ماهه امسال شرکت کرده‌اند و تعداد 257 مورد جهیزیه کامل نیز به مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان همدان مبلغ جهیزیه و سایر کمک‌های پرداختی را 2 میلیارد و 954 میلیون ریال اعلام کرد، و افزود: 17 مورد جهیزیه ازدواج مجدد و 268 مورد نیز جهیزیه موردی و هدیه ازدواج به مددجویان شهرستان همدان ارائه شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه 2 هزار و 620 یتیم مورد حمایت 7 هزار و 685 نفر بوده‌اند که 10 میلیارد و 338 میلیون ریال نیز کمک نقدی توسط حامیان به این افراد پرداخت شده است.

منوچهری در پایان مقدار زکات جمع‌آوری شده در شهرستان همدان و در 9 ماهه امسال را 715 کیلوگرم گندم و جو ذکر کرد و گفت: ارزش ریالی این میزان زکات جمع‌آوری شده طی این مدت 2 میلیارد و 487 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/خ۲۰      

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول