اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مه‌ولات:

اخلاق ورزشی وجه تمایز ورزشکاران ایرانی با سایر کشورها است

خبرگزاری فارس: فرماندار مه‌ولات گفت: دارا بودن اخلاق ورزشی وجه تمایز ورزشکاران ایرانی با ورزشکارن سایر کشورها است.

اخلاق ورزشی وجه تمایز ورزشکاران ایرانی با سایر کشورها است

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، علی حاجی‌عرب ظهر امروز در حاشیه بازدید از کلاس‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک مه‌ولات اظهار داشت: جوانان باید به ورزش توجه ویژه داشته و در فعالیت‌های ورزشی حضوری فعال داشته باشند.

وی افزود: هم‌چنین لازم است که ورزش‌های نوین و کلاسیک را فراگیرند و لازمه این یادگیری شرکت در کلا‌س‌های آموزشی است که کلاس آمادگی جسمانی و ایروبیک یکی از این کلاس‌هاست.

فرماندار مه‌ولات ضمن ابراز خرسندی و تقدیر و تشکر از رئیس اداره ورزش و جوانان مه‌ولات به دلیل تشکیل این قبیل کلا‌س‌ها در شهرستان به ورزشکاران گفت: یکی از مقوله‌هایی که باید شما ورزشکاران دارا باشید، اخلاق ورزشی است هر چند که شما به خصلت آراسته هستید و این خصیصه، وجه تمایز ورزشکاران (در تمام رشته‌ها) ایران اسلامی با ورزشکاران سایر کشورها است.

حاجی‌عرب خاطرنشان کرد: آنچه که باید به عنوان یک ورزشکار ایرانی به آن معتقد و پایبند باشید حسن اخلاق ورزشی است که این مهم باید همیشه و در همه حال سرلوحه شما مربیان در برخورد و رفتار با ورزشکاران باشد.

وی ادامه داد: جامعه همانند کشتی است که در اقیانوس در حرکت است اگر هر فردی در هر جایگاهی که هست در حفظ و هدایت این کشتی تلاش کند یقیناً این کشتی اقیانوس‌پیما به سلامت به ساحل نجات می‌رسد در غیر این‌ صورت بداخلاقی‌هایی چون کج‌روی، خودرأیی و... ممکن است این کشتی را از مسیر اصلی منحرف و یا حتی به غرق‌ شدن بیانجامد.

فرماندار مه‌ولات افزود: رعایت مسائل اخلاقی مهم‌ترین و ضروری‌ترین اصل در ورزش است و شما باید این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که اگر فردی دارای جسمی سالم و نیرومند و چابک باشد ولی اخلاق حسنه نداشته باشد، معضلی برای جامعه خواهد بود، پس یک ورزشکار باید دارای اخلاق نیکو و جسمی سالم باشد زیرا که این دو مکمل یکدیگر و لازمه تکامل است.

انتهای پیام/م20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول