اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های مساجد مازندران:

کانون‌های مساجد پایگاه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان نخستین پایگاه مهم در برخورد با جنگ نرم دشمن است.

کانون‌های مساجد پایگاه مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، نشست هم‌اندیشی مدیران و ائمه جماعات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان محمودآباد پیش از ظهر امروز با هدف و رویکرد گسترش و ارتقا سطح فعالیت کانون‌ها و شناخت معضلات و مشکلات موجود در مسجد فاطمه‌الزهراء این شهر برگزار شد.

رئیس دبیرخانه هئیت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مازندران در این نشست فرهنگی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان نخستین پایگاه مهم در برخورد با جنگ نرم دشمن است، و از این رو با ترویج فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در مساجد تمام توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران بی‌اثر می‌شود.

محمد فوقی با تاکید بر اهمیت نقش مسجد از دوران صدر اسلام تا پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تمام فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی صدر اسلام به رهبری پیامبر اکرم(ص) در مسجد صورت می‌گرفت و  در انقلاب اسلامی نیز ا تأسی از سیره عملی پیامبر (ص) تمام فعالیت‌های ارزشی انقلاب اسلامی از جمله تهییج مردم، ساماندهی تظاهرات‌ها، کمک به مردم و تمام فعالیت‌ها برای مبارزه با نظام طاغوتی شاهنشاهی در مساجد صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: به همین خاطر حضرت امام خمینی(ره) نقش مساجد را بسیار پراهمیت دیده و بر احیاء آن تاکید می‌کردند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی محمودآباد نیز هدف از برگزاری این نشست را ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی بیشتر برای گسترش فعالیت‌های مساجد دانست.

حمیدرضا کوزه‌گر اذعان داشت: شهرستان محمودآباد به دلیل ظرفیت‌های بالای فرهنگی، هنری و همچنین مساجد زیاد به ویژه در روستاها نیازمند تجهیز کتابخانه و بهره‌مندی از بودجه‌های فرهنگی برای فعالیت است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول