اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی‌رغم تأیید فدراسیون کشتی

البرز از کسب میزبانی جام بین‌المللی تختی بازماند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: علی‌رغم موافقت اولیه مسئولان فدراسیون کشتی برای واگذاری میزبانی جام بین‌المللی تختی این رقابت‌ها به میزبانی سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

البرز از کسب میزبانی جام  بین‌المللی تختی بازماند

مصیب ده‌بالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی اسفندماه امسال با حضور تیم‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود و بر همین اساس استان البرز آمادگی خود را برای میزبانی از این مسابقات مهم به فدراسیون کشتی اعلام کرده بود.

وی تصریح کرد: علاوه بر البرز استان‌های کرمانشاه و گلستان نیز برای میزبانی از این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند و فدراسیون کشتی با اعزام نمایندگان خود به این سه استان کشور امکانات و توانایی‌های آنها را برای پذیرایی از این رویداد بزرگ مورد بررسی قرار داده بود.

ده‌بالایی اظهار داشت: با توجه به شرایط هر سه استان شانس البرز به واسطه نزدیکی به تهران وعدم نیاز به تردد تیم‌ها از مسیر هوایی بیشتر بود که در نهایت اعلام شد با توجه به احتمال حضور تماشاگر فراوان در حین بازی‌ها و ظرفیت محدود سالن انقلاب اسلامی کرج، این رقابت‌ها در تهران و سالن 12 هزار نفری تهران برگزار شود.

* فرصتی مناسب برای معرفی استان تازه تأ‌سیس البرز

رئیس هیئت کشتی استان البرز به تبعات مثبت این اتفاق اشاره کرد و گفت: در صورتی که میزبانی این مسابقات به استان البرز واگذار می‌شد فرصت مطلوبی برای معرفی این استان تازه تأسیس در سطح بین‌الملل فراهم می‌گردید ضمن آنکه می‌توانستیم از این طریق سنین پایه را بیش از پیش به کشتی جذب‌ کنیم.

ده‌بالایی با بیان این که هزینه برگزاری و پذیرایی از تیم‌های داخلی و خارجی از طریق حامیان مالی و پخش تلویزیونی بازی‌ها تأمین می‌شود، گفت: هیئت کشتی استان و اداره‌کل ورزش استان به شدت پیگیر میزبانی البرز از یک رویداد بین‌المللی در این استان هستند و امیدوارم با توجه فدراسیون کشتی در آینده‌ای نزدیک پذیرای کشتی‌گیران برتر داخلی و خارجی در استان البرز باشیم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول