اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام (ره) به میهن اسلامی

سوت کشتی‌های مازندران به صدا در‌ می‌آید

خبرگزاری فارس: همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، سوت کشتی‌های مازندران به صدا در‌می‌آید.

سوت کشتی‌های مازندران به صدا در‌ می‌آید
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران - بندر نوشهر، اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را در شهرستان نوشهر برگزار می‌کند.

این همایش بزرگ پیاده‌روی، راس ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز جمعه 14 بهمن ماه جاری با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی شهرستان نوشهر و حومه برگزار و در پایان همایش به تعدادی از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

همچنین این همایش از مقابل پارک نوید شهرستان نوشهر آغاز و مراسم اختتامیه و قرعه‌کشی آن نیز در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران (بندر نوشهر) برگزار می‌شود.

به صدا درآوردن سوت کشتی‌ها همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، افتتاح اسکله خدماتی و سر درب جدید بندر نوشهر، کلنگ‌زنی سیلوی 50 هزار تنی غلات و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در ایام الله دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول