اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

بیداری اسلامی متعلق به تمام آزادی‌خواهان است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: بیداری اسلامی شیعه و سنی نمی‌شناسد و متعلق به تمام آزادی‌خواهان جهان است.

بیداری اسلامی متعلق به تمام آزادی‌خواهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از اداره روابط‌ عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، قهرمان رشید اظهار داشت: به طور یقین آنچه که در دنیا در بحث بیداری اسلامی در کشور‌های آفریقایی و مسلمان اتفاق می‌افتد جلوه‌ای از فجر انقلاب اسلامی است.

وی، انتخابات را سمبل آزادی و عظمت ملت بزرگ ایران دانست و افزود: تاکنون 29 انتخابات در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی در ایران برگزار شده و امسال نیز سی‌امین انتخابات برگزار می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: باید با حضور گسترده و مشارکت وسیع مردم، این انتخابات مورد توجه همگان قرار گیرد چرا که این امر برای نظام بسیار مهم است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر آن تأکید ویژه دارند.

رشید تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین موضوع کشور انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است چرا که پایه نظام جمهوری اسلامی ایران بر انتخابات استوار شده و مظهر زندگی و عزت ملت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی، بر توجه دولت نهم و دهم در راستای عدالت‌محوری و توجه به توده‌های آسیب‌پذیر جامعه تأکید کرد و افزود: دولت در تقویت این مهم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و در راستای عدالت در بین مردم گام‌های اساسی برداشته و بر خواهد داشت.

استاندار خراسان‌جنوبی به اهداف دشمنان نظام اشاره کرد و افزود: با وجود مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در سال 88 باز هم دشمنان با ایجاد فتنه‌های پیچیده سعی در ایجاد انحراف در روند انقلاب داشتند که اگر رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مردم عزیز ایران نمی‌بود دچار مشکلات فراوانی می‌شدیم.

رشید خاطرنشان کرد: باید حضور فراگیر و گسترده مردم در انتخابات بیشتر از گذشته باشد چرا که امروز حضور گسترده و حداکثری در انتخابات یک وظیفه مهم ملی است که محصول آن اقتدار جمهوری اسلامی ایران، فراگیر شدن بیداری اسلامی در منطقه و دنیا خواهد ‌بود و این امر به طور قطع اتفاق خواهد ‌افتاد و دشمنان نظام و انقلاب آرزوهای شوم خود را به گور خواهند ‌برد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول