اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بانک مهر اقتصاد خبر داد

موسسه مهر به بانک مهر اقتصاد تبدیل شد

خبرگزاری فارس: معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد گفت: موسسه مالی و اعتباری مهر هم‌زمان با سی‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بانک مهر اقتصاد تبدیل شد.

موسسه مهر به بانک مهر اقتصاد تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مرتضی کمانگری پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل شعب موسسه مالی و اعتباری مهر خراسان شمالی اظهار داشت: این ارتقا اخیراً با طی مراحل قانونی در بانک مرکزی و پرداخت‌های قانونی محقق شده است.

وی با اشاره به ارتقای موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک مهر اقتصاد، اظهار امیدواری کرد تا همچون گذشته فعالیت‌های این بانک بیش از پیش رو به رشد باشد.

کمانگری مهم‌ترین رویکرد بانک مهر اقتصاد را توجه به بانکداری اسلامی برشمرد و گفت: در این راستا طی چند سال گذشته کارشناسان این بانک فعالیت‌های خوبی را برای حرکت در مسیر بانکداری اسلامی آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: توجه به بانکداری اسلامی از رسالت‌های بانک مهر اقتصاد بوده تا در این چارچوب به فعالیت‌های بانکداری و ارائه خدمات بپردازد.

معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد تاکید کرد: اکنون بانک مهر اقتصاد غنی‌ترین بانک به لحاظ توجه به مبانی دینی و عقود اسلامی در سیستم بانکداری است.

به گفته وی، امروز خروجی‌های ساختار بانکداری اسلامی مورد توجه بانک مرکزی قرار گرفته است.

کمانگری خاطر نشان کرد: تمام قراردادها و مصارف بانک مهر اقتصاد شرعی بوده و مورد تایید مراکز شرعی است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول