اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دامپزشکی ریگان:

30 هزار مترمربع از اماکن دامی ریگان سمپاشی شد

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان ریگان گفت: سمپاشی 60 مکان دامی به مساحت 30 هزار مترمربع به صورت رایگان از اقدامات صورت گرفته توسط دامپزشکی ریگان در دهه فجر است.

30 هزار مترمربع از اماکن دامی ریگان سمپاشی شد

حجت‌الله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: شبکه دامپزشکی شهرستان ریگان همزمان با دهه فجر خدمات رایگان به دامداران ارائه می‌دهد و تاکنون اقدامات ویژه‌ای در این زمینه انجام داده است.

جعفری افزود: واکسیناسیون دام‌های سبک در مناطق عشایری و صعب‌العبور و واکسیناسیون دام‌های سنگین در روستاهای محروم ریگان و توزیع داروهای آنتی‌بیوتیک، ضد انگل خوراکی و تقویتی به صورت رایگان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ویزیت دام‌ها در این مناطق به صورت رایگان صورت می‌گیرد و 160 بطری ضد انگل خوراکی و 100 ویال داروی آنتی‌بیوتیک تزریقی برای 6 هزار دام سبک و یک هزار و 500 راس دام سنگین انجام شده است.

مدیر شبکه دامپزشکی ریگان گفت: سمپاشی 60 مکان دامی به مساحت 30 هزار مترمربع به صورت رایگان از دیگر اقدامات صورت گرفته در این ایام است.

وی بیان داشت: شرکت خدمات ممیزی و بهداشتی بخش خصوصی نیز در این ایام خدمات رایگان ویژه مناطق محروم و عشایری شهرستان انجام می‌دهد.

جعفری ابراز داشت: این شبکه کلاس‌های آموزشی و ترویجی را با محوریت‌های بهداشت دام و آشنایی با بیماری‌های مشترک انسان و دام برگزار می‌کند.

وی از شهروندان ریگانی خواست به منظور انجام هرچه بهتر خدمات بهداشتی و نظارتی با دامپزشکی شهرستان ریگان همکاری داشته باشند.

به گزارش فارس، در شهرستان ریگان بیش از 200 هزار راس دام سبک و 15 هزار راس دام سنگین نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول