اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب ناشران:

ارتقای کیفی ناشران نیازمند بسترسازی مناسب است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران گفت: ارتقای کیفی ناشران نیازمند بسترسازی مناسب است.

ارتقای کیفی ناشران نیازمند بسترسازی مناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نخستین نمایشگاه کتاب ناشران استان اصفهان به همت انجمن فرهنگی ناشران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: هدف از برگزاری چنین نمایشگاهی بسترسازی برای ارتقای کیفی ناشران استان اصفهان است.

مهرانگیز بیدمشکی ادامه داد: این انجمن سعی دارد در تمام زمینه‌ها از پدید آورنده تا مخاطب را دربر بگیرد و به لحاظ آماری (از نظر کیفی و کمی) مورد بررسی واقع شود و این می‌تواند وجه تمایز آن با نمایشگاه‌های دیگر کتاب باشد.

وی افزود: نمایشگاه بعدی مهرماه سال آینده برگزار می‌شود که هم‌زمان با فصل مدارس و بازگشایی دانشگاه‌ها است زیرا موظفیم تولیدات استان اصفهان را به نمایش بگذاریم.

مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران اصفهان در مورد غرفه کودک و نوجوان گفت: این غرفه از 18 تا 26 بهمن‌ماه با بن به صورت 40 درصدی تخفیف و بدون بن 25 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

به گزارش فارس، مدیر نمایشگاه کتاب ناشران استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این نمایشگاه با وجود بیش از یک هزار و 500 عنوان کتاب از 50 ناشر اصفهانی گشایش یافته که در موضوعات مختلف فرهنگی- تاریخی- شعر و اصفهان‌شناسی آمده است.

مهدی صاحب‌فنون ضمن اشاره به اینکه در این نمایشگاه از موضوعات مختلف کتاب موجود است، تصریح کرد: کل کتاب‌ها از ناشران اصفهانی است و با 25 درصد تخفیف برای سه روز اول و برای کتب کودک و نوجوان با 40 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج نشر کتب اصفهان دانست و گفت: اصفهان در نشر بسیار قوی عمل کرده است ولی ناشران دچار مشکل شده‌اند و در این مکان تمام ناشران توانمندی‌های یکدیگر را ارزیابی می‌کنند و مراجعان و علاقه‌مندان به کتاب نیز می‌توانند بسیاری از کتبی را که در سطح جامعه ارائه نمی‌شود در این نمایشگاه پیدا کنند و این مکان خوبی است برای دیدن کتاب‌هایی که ناشرین اصفهانی به چاپ رسانده‌اند.

مدیر نمایشگاه کتاب ناشران استان اصفهان اشاره به کتب دانشگاهی کرد و گفت: این کتب در سطح بسیار بالایی در جامعه به چاپ رسیده است.

وی به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی اشاره کرد و گفت: کتاب باید به عنوان یکی از کالاهای ضروری در زندگی افراد جایی داشته باشد اگر افراد جامعه کتاب‌خوان شوند به سطح علم و آگاهی آنها نیز افزوده می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول