اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور نشان دادن تصاویر رهبری در دوران جنگ

نمایشگاه " امیر دل‌ها "در بره‌سر رودبار گشایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار گفت: همزمان با دهه مبارک فجر نمایشگاه عکس تصاویر مقام معظم رهبری در هشت سال دفاع مقدس با عنوان «امیر دل‌ها» در بره‌سر ‌رودبار گشایش یافت.

نمایشگاه " امیر دل‌ها "در بره‌سر رودبار گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار غلامرضا دولتی صبح امروز در جریان مراسم افتتاح نمایشگاه مذکور، اظهار داشت: در این نمایشگاه مجموعه تصاویری از حضور مقام معظم رهبری در 8 سال دفاع مقدس به نمایش درآمده است. این نمایشگاه با همکاری ستاد فرعی دهه فجر در خورگام، حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) بره‌سر، بخشداری و مسئولان محلی دایر شده است.

این مسئول با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان دهه فجر در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد، گفت: بازدیدکنندگان در دو نوبت صبح و عصر می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی از برگزاری اختتامیه جشنواره شعر و حماسه خبر داد و افزود: این مراسم 21 بهمن جاری برای تقدیر از برگزیدگان جشنواره شعر و حماسه برگزار می‌شود.از تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره به پنج اثر برتر تندیس جشنواره اهدا می‌شود و از تمام شرکت‌کنندگان با اهدای لوح یادبود قدردانی به عمل می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این جشنواره همزمان با هفته دفاع مقدس از شهریور امسال با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان رودبار در دستور کار قرار گرفت.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار رهبری را مهم‌ترین رکن پیروزی انقلاب نامید و اضافه کرد: در دوران انقلاب اسلامی ایران پیوند بارزی بین امت و ملت برقرار بود و پس از ارتحال رهبر کبیر انقلاب این پیوند با بیعت مردم با مقام معظم رهبری تداوم یافت.

وی با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب با فرمایشات پیامبرگونه خود مردم را به صراط مستقیم هدایت کرده‌اند، خاطر نشان کرد: مردم احساس می‌کردند امام (ره) حرف دلشان را بازگو می‌کند و ارتباط عارفانه‌ای در جامعه حاکم بود. پس از رحلت امام خمینی(ره) نیز مردم حرف دل خود را از زبان مقام معظم رهبری می‌شنوند.

دولتی با تصریح بر اینکه فاصله‌ای بین مقام معظم رهبری و مردم وجود ندارد، اذعان داشت: چنین فضایی در جامعه حاکم است.

این مسئول سست کردن رابطه ملت و ولایت را یکی از اهداف شوم دشمنان عنوان کرد و ابراز داشت: تحقق اهداف دشمن یک‌بار دیگر تاریخ را تکرار می‌کند ولی مردم با بینش خود از مردمان تاریخ نیز با بصیرت‌تر هستند.

وی به دیدار جوانان جهان اسلام با رهبری اشاره کرد و یادآور شد: دیدار پرشور و با نشاط و سراسر معنوی جوانان جهان اسلام با رهبری بیانگر رابطه معنوی و گسترش ولایت در جهان اسلام است.

دولتی با اشاره به اینکه ولایت به جهان اسلام تعلق دارد، متذکر شد: کلام زیبای جوان بحرینی در دیدار با رهبر معظم انقلاب بیانگر ارتباط معنوی و عاطفی ولایت در جهان اسلام است.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول