اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

چهارمین نمایشگاه خودرو در خراسان‌جنوبی آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو و صنایع وابسته در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان‌جنوبی آغاز به کار کرد.

چهارمین نمایشگاه خودرو در خراسان‌جنوبی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، با برگزاری مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو و صنایع وابسته در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان‌جنوبی آغاز به کار کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان‌جنوبی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه از 16 تا 20 بهمن‌ماه سال‌جاری برای بازدید عموم بازگشایی شده است.

محمدعلی مردانی افزود: در این نمایشگاه چهار شرکت پارس‌خودرو، سایپا، زامیاد و سایپا‌دیزل شرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در زیربنایی به وسعت 670 مترمربع راه‌اندازی شده و آماده استقبال از شهروندان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در سال‌جاری نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی متعددی در محل نمایشگاه بین‌المللی استان برگزار شده است که می‌توان به برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و ادوات باغبانی، نخستین نمایشگاه خدمات شهری تجهیزات پارکی و مبلمان شهری و ششمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و صنایع روشنایی اشاره کرد.

مردانی از برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، چهارمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دامپروری، مرغداری شیلات و آبزیان، دومین نمایشگاه ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی و نمایشگاه هوشمندسازی مدارس استان در این محل از آغاز سال‌جاری تاکنون خبر داد.

وی اظهار داشت: استان تازه تأسیس خراسان‌جنوبی از شاخص‌های مثبت و توانمندی‌های بالقوه اقتصادی، صنعتی، تجاری، معدنی فراوانی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان‌جنوبی به اهمیت حضور و فعالیت نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشور اشاره کرد و افزود: امروزه نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشور ما، در راستای توسعه صادرات، رونق تولید و نزدیکی به استانداردهای جهانی صنعت و تجارت نقش مهمی دارند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول