اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک‌رسانی به موقع هلال احمر نکا

سرنشینان خودروی گرفتار در برف نجات یافتند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر نکا گفت: با کمک‌رسانی به موقع گروه امداد هلال احمر نکا سرنشینان خودروی گرفتار در برف نجات یافتند.

سرنشینان خودروی گرفتار در برف نجات یافتند

 حسین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران در جاده روستایی و عدم امکان تردد در این محور در تماس تلفنی توسط یکی از سرنشینان خودروی پراید  و گرفتار شدن در برف و کولاک، گروه امداد به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: بعد از اعزام گروه امداد، مشاهده کردیم که یک دستگاه پراید با پنج سرنشین در نزدیکی یعقوب محله داخل برف گرفتار شدند.

حیدری ادامه داد: گروه امداد هلال احمر با توجه به بارش شدید برف و بسته شدن راه  توسط درختان جنگل، با همکاری جنگل‌بانی درختان سر راهی را قطع و پس از باز گشایی جاده به محل مورد نظر رسیدند و امداد رسانی به موقع را انجام دادند.

این مسئول ادامه داد: اکنون با اعزام به موقع اکیپ هلال احمر، هر پنج سرنشین خودرو نجات یافتند و حال عمومی آنان خوب است و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، با توجه به بارش برف در شب گذشته راه روستایی تمام روستاهای منطقه مسدود است و امکان رفت و آمد به روستاها وجود ندارد و گروه امداد رسانی، برق رسانی، راهداری و... در آماده باش کامل به‌ سر می‌برند.

با توجه به اعزام تعدادی از افراد ستاد بحران شهرستان به منطقه هزارجریب، هر نوع تردد خودرویی در این محور تا برف روبی کامل جاده و آزادسازی آن ممنوع است و موارد اضطراری نیز با کمک گروه امدادرسانی و راهداری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول