اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نمایشگاه‌ مرکز توسعه فناوری اطلاعات:

نمایشگاه‌ها در توسعه اقتصادی تولید‌کننده‌ها مؤثر هستند

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی نمایشگاه‌های استانی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال فرصت مناسبی برای افزایش و توسعه حوزه اقتصادی تولیدکننده‌هاست.

نمایشگاه‌ها در توسعه اقتصادی تولید‌کننده‌ها مؤثر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان یاسر میرزایی شامگاه یکشنبه در حاشیه دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف برپایی نمایشگاه‌های استانی، نمایش توانمندی‌ها و قابلیت‌های هر استان در حوزه نرم‌افزاری و رسانه‌های دیجیتال است.

وی بیان داشت: گاهی دیده می‌شود که استان‌ها تولیدات نرم‌افزاری و رسانه‌ای مناسبی دارند، اما شناخته شده نیست که با برپایی این نمایشگاه‌ها می‌توانند ظرفیت خود را به نمایش بگذارند.

میرزایی افزود: بخشی از نمایشگاه به غرفه‌های فروش با هدف افزایش و توسعه حوزه اقتصادی نرم‌افزاری و رسانه‌های دیجیتال اختصاص یافته و فرصت خوبی را برای تولیدکننده‌ها فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: وجود نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی در نمایشگاه امکان بهره‌مندی افراد مختلف را از اساتید و صاحب‌نظران این حوزه فراهم کرده است.

میرزایی با اشاره به حضور غرفه شهدای مهندس فاوا در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان کرمان گفت: تعداد زیادی از شهدای جنگ تحمیلی فارغ‌التحصیل و یا دانشجوی حوزه فناوری اطلاعات و مخابرات بودند که نخستین کنگره شهدای مهندس فاوا سال 90 در تهران برگزار شد.

وی افزود: در این نمایشگاه با هدف شناساندن شهدای این حوزه در نقاط کشور مجموعه کوچکی از کنگره تهیه و عرضه شده است.

میرزایی با اشاره به اختصاص بخشی از نمایشگاه به جنگ نرم ابراز داشت: با توجه به آسیب‌های شدیدی که دشمن در حوزه نرم‌افزاری، رسانه‌ای و ... به جوانان و نوجوانان ما وارد می‌کند، شناساندن و بیان این مطالب می‌تواند کمک زیادی به خانواده‌ها و جوانان باشد.

مدیر اجرایی نمایشگاه‌های استانی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال بیان داشت: در حوزه جنگ نرم، محتواهای به‌روز تولید شده و در دسترس علاقمندان قرار دارد.

وی عنوان کرد: تمام نرم‌افزارهای ارائه شده در نمایشگاه منقش به برچسب مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد است و افراد می‌توانند با خیال آسوده نسبت به تهیه آنها اقدام کنند.

میرزایی با اشاره به برپایی 26 نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استانی در کرمان ابراز داشت: این نمایشگاه تاکنون با استقبال خوبی رو‌به‌رو بوده، با توجه به اینکه اکثر بازدیدها نیز در دو روز آخر برپایی نمایشگاه است.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول