اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

وفاداری به رهبری رمز ناکامی آمریکا است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند وفاداری به رهبری را رمز ناکامی آمریکا عنوان کرد و گفت: امروز رمز بقای اسلام وفاداری مردم به ولایت‌فقیه و رهبری است.

وفاداری به رهبری رمز ناکامی آمریکا است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف در مراسم دهگردشی خود در جمع مردم روستای چهکند با بیان اینکه امروز 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، اظهار داشت: در 33 سال پیش ناموس این مردم و نظام در معرض تهاجم اجانب و بیگانگان بود و غربی‌ها در این نظام حکومت می‌کردند در حالی که امروز ایران به ام‌القرای جهان اسلام تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در دل مستضعفان جهان جای دارد، تصریح کرد: امروز ایران حامی ملت‌های مظلوم و ستم‌دیده دنیا است.

فرماندار بیرجند افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 33 سال پیش بزرگ‌ترین برکتی بود که خداوند به مؤمنان سراسر جهان داده است.

قاسم‌زاده‌نداف با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور در زمینه‌های مختلف گفت: امروز تمام کشورهای غربی از پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی ایران در هراس بوده و متحد شدند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را از پای در بیاورند.

*وفاداری به رهبری رمز موفق نشدن آمریکا در حمله نظامی به ایران بود

وی رمز نتوانستن آمریکا در حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را وجود مردمی متدین و وفادار به نظام و رهبری دانست و اذعان داشت: امروز رمز بقای اسلام وفاداری مردم به ولایت‌فقیه و رهبری است.

فرماندار بیرجند جنگ روانی، شایعات مخرب در بین مردم و سست کردن اعتقادات جوانان را از راهکارهای دشمن برای غلبه بر نظام دانست و ادامه داد: بنابراین باید مردم و مسؤلان در برابر این توطئه‌ها هوشیار بوده و نگذارند دشمن ضربه‌ای به نظام وارد شود.

قاسم‌زاده‌نداف با تأکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز تنها کسانی در عرصه انتخابات موفق می‌شوند که به اصل مطلقه ولایت‌فقیه اعتقاد داشته باشند.

وی با بیان اینکه نباید زرق و برق‌ها و تبلیغات دشمن ما را فریب دهد، یادآور شد: بنابراین باید با حضور حداکثری خود در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

فرماندار بیرجند از اختصاص یک منبع 500 هزار لیتری برای آب شرب مردم روستای چهکند خبر داد و افزود: هم‌چنین در راستای تردد هر چه بهتر مردم این روستا به شهر یک دستگاه اتوبوس برای تردد مردم به داخل شهر به این روستا اختصاص پیدا کرد.

قاسم‌زاده‌نداف برای رفع مشکل آب بعضی از خیابان‌های این روستا، برق، طرح هادی و زمین ورزشی این روستا نیز قول مساعد داد.

فرماندار بیرجند هم‌چنین از اختصاص 10 میلیون تومان اعتبار برای توسعه و احداث مسجد روستای چهکند خبر داد.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول