اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد

برگزاری کنگره شهدای عشایر کشور در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمانشاه از برگزاری کنگره شهدای عشایر هشت استان کشور در کرمانشاه خبر داد.

برگزاری کنگره شهدای عشایر کشور در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، جلال منکرسی امروز در جلسه بررسی ارائه راهکارهای لازم برای برگزاری مطلوب دومین کنگره سرداران و شهدای جامعه عشایر هشت استان کشور در استان کرمانشاه گفت: با حضور حدود 2هزار نفر از میهمانان هشت استان کشور شامل استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، ایلام، اردبیل، لرستان و کردستان دومین کنگره سرداران و شهدای جامعه عشایر 17 اسفند‌ماه سال جاری در شهرستان مرزی قصر شیرین برگزار می‌شود.

وی افزود: عشایر اسطوره سلحشوری، شجاعت، تواضع و غیرت هستند که در کنار جامعه شهری با تقدیم شهیدان نقش به سزایی در حفظ دستاوردها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی داشته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمانشاه ادامه داد: در دومین کنگره سرداران و شهدای جامعه عشایر از هشت شهید شاخص هشت استان ذکر شده تجلیل به عمل خواهد آمد.

منکرسی در پایان گفت: از مداحان دوران دفاع مقدس برای حضور در دومین کنگره سرداران و شهدای جامعه عشایر هشت استان کشور دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول