اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پژوهشکده سازمان دانشجویی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تبریز میزبان نخستین جشنواره استانی فناوری‌های زیستی

خبرگزاری فارس: مسئول پژوهشکده سازمان دانشجویی آذربایجان‌شرقی، از برگزاری نخستین جشنواره استانی فناوری‌های زیستی در 27 اردیبهشت سال 91 در تبریز خبر داد.

تبریز میزبان نخستین جشنواره استانی فناوری‌های زیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد کوثری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی علمی بین دانشمندان، دانشجویان و محققان استان در رشته‌های مختلف فناوری‌های زیستی، ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در عرصه‌های مرتبط، بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای دستیابی به اهداف سند ملی زیست فناوری، شناسایی نخبگان، نوآوران و مخترعان بسیجی استان در عرصه‌های بیوتکنولوژی، جلب توجه اندیشمندان و سیاستمداران نظام استان به اهمیت فناوری‌های زیستی و ضرورت استفاده از فناوری‌های زیستی در کشور و انعکاس نتایج تحقیقات انجام شده در زمینه‌های مختلف فناوری‌های زیستی (کشاورزی، صنعت، پزشکی، دارویی و محیط زیست) برای استفاده بخش‌های اجرایی و بهره‌برداران برشمرد.

وی، حوزه‌ها و موضوع‌های تخصصی این جشنواره را در زمینه‌های پزشکی، گیاهی، دارویی و صنایع غذایی، محیط زیست، صنعت و معدن، جانوری، دام و آبزیان، علوم پایه، بیو انفورماتیک، زیست سامانه‌ها و زیست مصنوع‌ها، بیونانوتکنولوژی، مباحث اخلاقی، حقوقی و فقهی در فناوری‌های زیستی، تولید و تجاری‌سازی محصولات فناوری‌های زیستی، مدیریت در مقوله‌های آموزش، پژوهش و توسعه فناوری‌های زیستی، زیر‌ساخت‌ها، سیاستگذاری و نقش مراکز مدیریتی و تصمیم‌سازی در توسعه فناوری‌های زیستی اعلام کرد.

کوثری اظهار کرد: ثبت‌نام و ارسال آثار برای این جشنواره تنها از طریق پایگاه اینترنتی بوده و اساتید، متخصصان و دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن ثبت نام، آثار و مقالات خود را در موضوع‌های فوق تا 31 فروردین سال آینده به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی فناوری‌های زیستی به آدرس اینترنتی  WWW.Bionokhbehbasij.blogfa.com   ارسال کنند.

مسئول پژوهشکده سازمان دانشجویی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره استانی فناوری‌های زیستی در 27 اردیبهشت سال آینده با میزبانی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول