اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری کرمان:

توان پلیس با شرکت‌های خدمات حفاظتی افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: شرکت‌های خدمات حفاظتی و مراقبتی با اهدافی مانند ارتقای توان پلیس،‌ افزایش مشارکت مردمی با نیروی انتظامی و توسعه اشتغالزایی برای جوانان راه‌اندازی شده است.

توان پلیس با شرکت‌های خدمات حفاظتی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ناصر فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل پنج شرکت خدمات حفاظتی و مراقبتی در استان کرمان اظهار داشت: این شرکت‌ها با اهدافی مانند ارتقای توان پلیس،‌ افزایش مشارکت مردمی با نیروی انتظامی و توسعه اشتغالزایی برای جوانان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: از مجموع شرکت‌های خدمات حفاظتی و مراقبتی تشکیل شده در استان کرمان چهار شرکت در کرمان و یک مرکز در شهرستان سیرجان فعال است.

فرشید گفت: یک شرکت خدمات حفاظتی و مراقبتی در شهرستان شهربابک نیز مدارک خود را ارایه کرده و بررسی‌ها و روند اعطای مجوز به این شرکت در دست انجام است.

وی، خاطرنشان کرد:‌ ابلاغیه تشکیل شرکت‌های خدمات حفاظتی و مراقبتی از دو سال قبل از سوی ستاد کل نیروهای مسلح انجام شده است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان داشت: گسترش بی‌رویه شهرها،‌ افزایش شهرنشینی،‌ افزایش حاشیه‌نشینی و افزایش جمعیت از جمله مواردی است که امکان حضور دائمی و مستمر پلیس را با دشواری‌هایی روبه‌رو می‌کند و در این رابطه تشکیل شرکت‌های خدمات حفاظتی و مراقبتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرشید با اشاره به اینکه شرکت‌های خدمات حفاظتی و مراقبتی دارای هیئت مدیره‌، مدیرعامل و اعضای انتخاب شده بر اساس معیارهای مشخص شده هستند، ‌عنوان کرد: این شرکت ها برابر قانون تجارت تشکیل شده و مورد نظارت مستمر نیروی انتظامی قرار دارند.

وی افزود: حفاظت از اماکن،‌ تاسیسات خصوصی،‌ مجتمع‌های مسکونی، ‌مجتمع‌های تجاری، ‌شعب بانک‌های غیر مادر خصوصی، موسسات مالی و اعتباری،‌ صندوق‌های قرض‌الحسنه، ‌اماکن تفریحی، ‌مراکز آموزشی، ‌سیلوها، ‌طرح‌های عمرانی و محلات از جمله وظایف این شرکت‌ها است.

فرشید تصریح کرد: برخی شرکت‌های خدماتی در این حوزه وارد شده‌اند و با ارائه تذکرهای لازم به آنها از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان ابراز داشت: نیروهای حفاظتی و مراقبتی این شرکت‌ها بدون سلاح گرم و بهره‌مند از برخی امکانات از جمله باتوم و غیره هستند.

وی خاطرنشان کرد: هزینه‌های خدمات ارائه شده از سوی شرکت‌های خدمات حفاظتی و مراقبتی براساس تعرفه‌های تعیین شده و مدت زمان آن بر اساس نظر فرد یا افراد طرف قرارداد این شرکت‌ها است.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول