اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از دهه فجر

20 پروژه در نهاوند کلنگ‌زنی و افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از دهه فجر 20 پروژه خدماتی، عمرانی و کشاورزی در نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

20 پروژه در نهاوند کلنگ‌زنی و افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، فرماندار نهاوند در این مراسم اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا خدمات نظام به بهترین روش به مردم منعکس شود و مردم بدانند که بعد از گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب چه خدمات ارزشمندی صورت گرفته است.

اسماعیل زارعی‌کوشا با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 20 پروژه در پنجمین روز از دهه فجر افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف جهاد کشاورزی، گازرسانی و خدماتی بوده است.

وی از افتتاح طرح تجهیز و نوسازی کشاورزی روستای وهمان نهاوند در حجم 350 هکتار، آبیاری تحت فشار روستاهای بخش خزل در حجم 100 هکتار در روستاهای چناری، بره فراخ، حسین‌آباد، لیلان و میلاب خبر داد.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: افتتاح سایت پرورش ماهی روستای بابارستم با تولید سالانه 300 تن و بهسازی چشمه ویژه عشایر روستای هفت‌چشمه جمعاً با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان نیز در این روز انجام شد.این پروژه‌ها توانسته‌اند برای 68 نفر ایجاد اشتغال پایدار داشته باشند.

زارعی‌کوشا به گازرسانی به روستاهای نهاوند در طی فعالیت دولت‌های نهم و دهم اشاره کرد و ابراز داشت: تا قبل از سال 84 فقط 13 روستا دارای گاز خانگی بودند در حالی که هم‌اینک 73 روستا از این نعمت برخوردار هستند و 30 روستای دیگر نیز در حال اجرای عملیات گازرسانی‌اند.

وی به آغاز عملیات و افتتاح گاز خانگی روستای شریف‌آباد خزل در این روز خبر داد و افزود: این روستا با 350 خانوار و نصب 350 علمک اعتباری حدود 270 میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار شهرستان نهاوند همچنین به افتتاح پایگاه، مقاومت سپاه شهیدخزایی در روستای گره‌چغا خزل با 14 میلیون تومان اشاره کرد و ابراز داشت: ایجاد پایگاه‌های مقاومت مهم سهم بسزایی در ترویج فرهنگ حلقه صالحین در سطح شهرستان را داشته است.

وی به آغاز گازرسانی و افتتاح گاز روستای چشمه ماهی و کلنگ‌زنی گاز روستای زرین باغ خزل اشاره کرد و افزود: این دو پروژه با 340 میلیون تومان قادرند 200 خانوار را زیر پوشش خدمات خود قرار دهند.

فرماندار نهاوند به افتتاح آبرسانی به روستاهای محروم دارسیبه و محمودوند بخش خزل اظهار کرد: این روستاها که قبلاً از نعمت آب شرب بهداشتی محروم بودند با 240 میلیون تومان برای 650 نفر اهل این دو روستا تأمین آب شرب بهداشتی شده است.

وی آبرسانی و تأمین آب شرب بهداشتی را توسط دولت موجب تأمین سلامت در بین همه افراد خانواده خواهد شد لذا باید خدا را به خاطر نعمت وجود انقلاب همیشه شاکر و قدردان بود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول