اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان‌جنوبی

دبیرستان 9 کلاسه طبس‌مسینا افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر دبیرستان 9 کلاسه شهر طبس مسینا با حضور استاندار خراسان‌جنوبی از توابع درمیان افتتاح شد.

دبیرستان 9 کلاسه طبس‌مسینا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرماندار درمیان ظهر امروز در آیین افتتاح دبیرستان 9 کلاسه طبس مسینا اظهار داشت: این دبیرستان 9 کلاس دارد و با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 200 میلیون ریال و با زیربنای یک‌هزار و 18 متر مربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رجبعلی براتی تصریح کرد: این دبیرستان در سال 88 کلنگ‌زنی شد که با بهره‌برداری از آن 900 خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

همچنین دبیرستان 3 کلاسه روستای نوغاب از توابع شهرستان درمیان با 2 هزار و 737 میلیون ریال اعتبار توسط استاندار خراسان‌جنوبی افتتاح شد.

فرماندار درمیان در مراسم افتتاح این دبیرستان نیز افزود: با بهره‌برداری از این دبیرستان 750 خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

استاندار خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مردم در بسیاری از زمینه‌ها از مسئولان جلوتر هستند، گفت: مردم نسبت به انقلاب دلسوز هستند و به شرایط داخلی و خارجی توجه ویژه‌ای دارند.

قهرمان رشید ادامه داد: برادران اهل سنت برای حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره همراه نظام بوده و در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

وی در زمینه دیوار‌کشی این دبیرستان، تجهیز کتابخانه و نیز آماده‌سازی لوازم ورزشی برای دانش‌آموزان این دبیرستان دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول