اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

انقلاب اسلامی در دل تمام ملت‌ها ریشه انداخته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امروز اندیشه‌های بارور انقلاب اسلامی باوجود بسیاری از کشورهای متحجر در قلب و دل تمام ملت‌های آزادیخواه ریشه دوانده است.

انقلاب اسلامی در دل تمام ملت‌ها ریشه انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش اهمیت نقش زنان در انقلاب اسلامی اظهار داشت: ندای انقلاب اسلامی در سال‌های قبل از انقلاب که اجازه شنیده شدن حتی در یک محفل کوچک را نداشت و زیر سیطره رسانه‌های غرب بود امروز به زبان اتحاد تمام ملت‌ها و کشورها تبدیل شده که وجود آن به همگان دلگرمی می‌دهد.

وی لحظه تاریخی ورود امام به کشور را لحظه تعیین کننده و تاثیر‌گذار در سرنوشت ایران اعلام کرد و گفت: وضعیت کنونی ایران را بدون در نظر گرفتن حضور رهبر کبیر انقلاب و هدایت‌های داهیانه آن حضرت هیچ کس نمی‌توانست تصور کند و امام با حضور خود در کشور ایران و با رهبری انقلاب اسلامی به جهانیان فهماند حکومت الله باید در همه جا گسترش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش  استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آموزش و پرورش دارای نقش آگاه‌سازی و آگاهی‌بخشی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین و بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت در کشور وظیفه تبیین استمرار انقلاب اسلامی را دارد و مدرسه به عنوان خط مقدم انقلاب اسلامی باید وظایف خود را در این راستا به خوبی ایفا کند.

محمود‌زاده یادآور شد: مردان استوار و زنان با وقار ما در 33 سال گذشته نقشی ژرف در بیرون راندن استکبار از مرزهای ایران داشته‌اند و امروز گفتمان امام (ره) به یک گفتمان جهانی تبدیل شده است.

این مسئول تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی از یک تحول عظیم انسانی آغاز شد که استمرار و صدور آن نیز نیازمند تحول انسانی و تربیت انسان‌های آزاده است.

مدیر کل آموزش و پرورش  استان اردبیل بیان داشت: نسل سوم انقلاب باید با حرکت‌ها، برنامه‌ها و رهنمود‌های دوران انقلاب آشنا شود و معلمان باید با بصیرت کامل این واقعیت‌ها را به دانش‌آموزان بفهمانند.

محمود‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حضور رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در استان گفت: استعدادهای درخشان در شاخص‌های آموزش و پرورش  تاثیرات شگرفی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در سال جاری شش مرکز استعدادهای درخشان به دو مرکز موجود در اردبیل افزوده شده که در سال آینده نیز با افزایش هشت مرکز و فعالیت مراکز 16‌گانه استعدادهای درخشان شاهد پرورش خلاقیت‌ها و استعدادهای ناب در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول