اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

انقلاب اسلامی الگویی قوی برای جهانیان است

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: انقلاب اسلامی الگویی قوی برای جهانیان است.

انقلاب اسلامی الگویی قوی برای جهانیان است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام مجتبی اعلایی ظهر امروز در آیین گرامیداشت دهه فجر در شهرستان ایوان اظهار داشت: ایام‌الله دهه مبارک فجر روزهایی ماندگار و فراموش‌ ناشدنی در تاریخ پر فراز و نشیب ملت بزرگ ایران است.

وی ادامه داد: دهه فجر دهه‌ای است که ملت بزرگ ایران با مشت‌های گره خورده و با خون جوانان غیرتمندش درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرد.

این مسئول اضافه کرد: این تنها اسلام است که خواسته‌های مردم را برآورده و از فقر و ظلم نجات خواهد داد، نمونه بارز آن مردم لبنان، فلسطین، تونس و مصر امروز است که انقلاب اسلامی ایران را سرلوحه خود قرار داده و با الگوبرداری از رشادت‌های مردم ایران به مبارزه با مستکبرین و نوکران حلقه به گوش برخاستند.

اعلایی تصریح کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درسی است برای همه ملت‌های آزاده که

می‌خواهند اسلام و عدالت و آزادگی را در کشور پیاده و دست مستکبرین را از کشور خود قطع کنند و نام استعمار را برای همیشه تاریخ از پیشانی کشورشان پاک کنند.

استاندار ایلام گفت: نسل جدید باید در جریان وقایع انقلاب و دستاوردهای 33 ساله انقلاب اسلامی قرار گیرند و رسانه این زمینه را برای مسئولان و دیگر دلسوزان نظام فراهم کرده است.

وی ادامه داد: بیان دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل برای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام بسیار موثر است.

این مسئول اضافه کرد: برای احقاق این مهم باید همه به ویژه مسئولان احساس مسئولیت کرده و در ارائه دستاوردهای 33 ساله تلاش بیشتری کنند.

اعلایی تصریح کرد: انتقال پیام انقلاب و امام راحل مهمترین اصل در شرایط فعلی انقلاب اسلامی است که باید همگان به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول