اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

جشنواره مدرسه‌آرایی عرصه شوق و سلیقه دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: جشنواره مدرسه‌آرایی عرصه شوق و سلیقه دانش‌آموزان است.

جشنواره مدرسه‌آرایی عرصه شوق و سلیقه دانش‌آموزان است
محمد ابراهیم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: جشنواره مدرسه‌آرایی عرصه شوق، سلیقه و رقابت دانش‌آموزان است، تلاش ما این است که مدیریت مدارس با کمک ذوق و سلیقه دانش‌آموزان، بزرگداشت سی و سومین بهار انقلاب اسلامی را به انجام برسانند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی استان گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکس و تصاویر انقلاب، فیلم‌های مربوط به دهه فجر و برای برنامه فرهنگی برای بزرگداشت دهه فجر پیش‌بینی شده است، برنامه‌های بصیرت و گفتمان‌های انقلاب و برنامه‌های فرهنگی معلمان و کوهنوردی و در مسابقات قرآن و معارف اسلامی از برنامه‌های دیگر معاونت پرورشی در دهه فجر امسال است.

وی گفت: هم‌زمان با بهمن‌ماه، سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران، برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر آغاز شد و گل‌بانگ انقلاب اسلامی در سراسر مدارس نواخته شد و زیارت گلزار شهدا توسط دانش‌آموزان و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

محمدی افزود: 500 دانش‌آموز سرود"خمینی ای امام" را در میدان 15 خرداد هم‌زمان با ورود امام خمینی(ره) به ایران اجرا کردند و سرود هم‌سرایان دهه فجر درروز 22 بهمن توسط هزار و 357 دانش‌آموز در جایگاه ویژه اجرا می‌شود و 200 هزار دانش‌آموز در مدارس و میادین اصلی شهرستان‌ها به اجرای سرود می‌پردازند.

وی گفت: محور جشن‌های دهه فجر مدارس هستند که با هم‌کاری دانش‌آموزان، فرهنگیان و مدیران و خانواده‌ها به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری می‌پردازند. 

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول