اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ناحیه دو ری خبر داد

برگزاری نمایشگاه معرفی مشاغل در شهرری

خبرگزاری فارس: کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان ری گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه معرفی مشاغل در شهرری برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه معرفی مشاغل در شهرری

جواد عارف‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری نمایشگاه معرفی مشاغل در شهرری خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه که به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود، مشاغل بومی، مشاغل کاذب و رشته‌های مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه معرفی مشاغل در شهرری افزود: مسئولان و دانش‌آموزان مدارس دیگر طبق جدول زمان بندی از امروز تا چهارشنبه 19 بهمن ماه از ساعت 8 صبح تا 12:30 می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی بیان داشت: این نمایشگاه روز شنبه ساعت 8 صبح در هنرستان موفقیان (پسرانه) و 9 صبح در هنرستان مجتهده امین (دخترانه) افتتاح می‌شود.

کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ناحیه دو ری گفت: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به خیابان 35 متری امام حسین(ع)، خیابان شهید خانلری، هنرستان مجتهده امین (دخترانه) و میدان شهرری، خیابان 24 متری، خیابان مدارس (فتح المبین)، هنرستان موفقیان (پسرانه) مراجعه کنند.

وی افزود: نمایشگاه معرفی مشاغل به منظور هدایت صحیح دانش آموزان به شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی به صورت همزمان در تمام شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول