اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آتش‌نشانی پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد:

نخستین برج تمرین آتش‌نشانی کشور در پالایشگاه هاشمی‌نژاد نصب شد

خبرگزاری فارس: رئیس واحد آتش‌نشانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد به‌عنوان نخستین پالایشگاه کشور مجهز به برج تمرین drill-tower برای آموزش پرسنل آتش‌نشان خود شد.

نخستین برج تمرین آتش‌نشانی کشور در پالایشگاه هاشمی‌نژاد نصب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، جواد کهولی رئیس واحد آتش‌نشانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد اظهار داشت: با توجه به خطرات گاززدگی ناشی از گاز هیدروژن سولفوره با غلظت 3.6درصد در گاز ورودی در پالایشگاه علاوه بر وجود خطرات عادی کار در شرایط پالایشگاهی باید همیشه نیروهای امداد و نجات و آتش‌نشان شاغل در مجموعه در آمادگی کامل باشند.
وی افزود: یکی از شرایط‌های آمادگی کامل برای نیروهای امدادی در مجموعه پالایشگاهی تسلط آنان به شیوه نجات مصدومان ناشی از سقوط احتمالی از ارتفاع است که برای رسیدن به این مطلوب نخستین برج تمرین drill-tower پالایشگاه‌های نفت و گاز کشور در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد به بهره‌برداری رسید.
رئیس واحد آتش‌نشانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در مورد ویژگی‌های این سازه تمرینی افزود: برج تمرین 12 متری آتش‌نشانی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در چهار طبقه از سازه‌ای فلزی و با صرف 720 ساعت نفر کار و حدود 20میلیون تومان هزینه ساخته شده است.
کهولی افزود: وجود این برج تمرین در آموزش نیروهای آتش‌نشان و گروه امداد و نجات پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد بسیار موثر و مفید است و میزان آمادگی جسمانی این نیروها را برای مقابله با خطرات احتمالی افزایش می‌دهد.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول