اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی

میزان تصادف فوتی 32 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: میزان وقوع تصادف منجر به فوت در آذربایجان غربی 32 درصد کاهش یافته است.

میزان تصادف فوتی 32 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی جدیدی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن اجتماعات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد اظهار داشت: در 10 ماه سال جاری 452 فقره تصادف منجر به فوت رخ داده است ولی در سال گذشته 585 فقره تصادف منجر به فوت به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 6 هزار و 911 فقره تصادف جرحی رخ داد ولی در سال جاری حدود 7 هزار و 73 فقره تصادف منجر به جرح در مناطق مختلف استان به وقوع پیوسته است.

این مسئول به کاهش 9 درصد دستگیری قاچاقچی کالا نیز اشاره کرد و گفت: سال قبل 4 هزار و 991 نفر قاچاقچی کالا دستگیر شد ولی در سال جاری 4 هزار و 538 نفر در این ارتباط دستگیر شد.

وی در ادامه به افزایش 3 درصدی دستگیری سارق هم اشاره کرد و گفت: سال قبل 2 هزار و 793 نفر سارق دستگیر شد ولی امسال 2 هزار و 885 نفر سارق دستگیر شد.

جدیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه چهارشنبه‌سوری و حوادث ناگوار آن روز در پیش رو داریم یادآوری کرد: انتظار می‌رود اصحاب رسانه مانند سال‌های گذشته در راستای آگاه‌سازی مردم و انعکاس هشدارهای موجود در این زمینه با نیروی انتظامی همکاری خوبی داشته باشند.

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: سال گذشته سوانح ناشی از ترقه و لوازم آتش‌بازی به اندازه قابل توجهی کاهش یافت که این امر به دلیل همکاری اصحاب رسانه محقق شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول