اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت دهه فجر صورت می‌گیرد

تجلیل از هنرمندان صنایع دستی کردستان

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی کردستان گفت: به مناسبت ایام دهه فجر و تقارن آن با هفته وحدت از هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع دستی کردستان تجلیل می‌شود.

تجلیل از هنرمندان صنایع دستی کردستان
فرهاد حامدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: در مراسمی از تعدادی از هنرمندان خالق 10 اثر از آثار صنایع دستی استان که نشان مرغوبیت و مهر اصالت ملی را دریافت کرده‌اند و یک دستاورد خوب در حوزه صنایع دستی کردستان محسوب می‌شوند، تجلیل به عمل می‌آید.

وی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی دستاوردهای آموزشی صنایع دستی در شهرستان‌های بانه، سنندج، قروه، دهگلان و کامیاران و افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دائمی صنایع دستی در شهرستان سنندج را دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

به گفته حامدی در حاشیه این برنامه‌ها نیز از 8 هنرمند و صنعتگر دریافت‌کننده مهر اصالت و نشان مرغوبیت ملی صنایع دستی تجلیل می‌شود.

وی افزود: از نخستین روز دهه فجر نمایشگاه‌های صنایع دستی در سنندج، دهگلان، قروه، بانه، کامیاران و سقز افتتاح شده که تا پایان دهه فجر برای بازدید عموم باز است.

معاون صنایع دستی کردستان از افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دائمی صنایع دستی اداره کل زندان‌های استان در 19 ماه جاری خبر داد و افزود: به مناسبت هفته وحدت و سالروز پیروزی انقلاب، مراسم مولودی‌خوانی در مجتمع فرهنگیان سنندج برگزار می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه اسناد خطی استان کردستان، اعزام گروه کوهنوردی به بلندترین ارتفاعات استان، دیدار از خانواده معظم شهدا، رایگان بودن بازدید از موزه‌های استان، نشست مدیرکل با پرسنل و بررسی مشکلات مربوطه در هفته وحدت، بهره‌برداری از کمپ گردشگری خضر زنده سنندج، افتتاح هتل ریبوار در شهر دهگلان و افتتاح دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در شهر بانه را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول