اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

راه‌یابی هنرمندان مریوانی به تئاتر فجر/ «برزخ شب‌زدگان» در تهران اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: تئاتر خیابانی « برزخ شب‌زدگان » کاری از عزیز زادسر در سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در محوطه مجموعه تئاتر شهر و باغ هنر تهران به اجرا در می‌آید.

راه‌یابی هنرمندان مریوانی به تئاتر فجر/ «برزخ شب‌زدگان» در تهران اجرا می‌شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این اثر همراه 9 اثر دیگر از بین آثار راه‌یافته به ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان انتخاب شده است و پیش از این در سطح شهرستان‌های مریوان و سروآباد و روستاهای اطراف آن به اجرا درآمده است.

ابراهیم محمدحسینی افزود: در بخش پژوهش جشنواره بین‌المللی فجر مقاله‌ای کاربردی با عنوان« این تئاتر است که به سوی مردم می‌رود » نوشته کریم خاوری، در کتاب مجموعه مقالات تحقیقی پژوهشی این جشنواره چاپ شده است. به گفته وی، مقاله دیگری از خاوری نیز قبلاً در 28 جشنواره تئاتر بین‌المللی فجر و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با عنوان« نگاه کردن یا دیدن » به چاپ رسیده و چندی پیش این کارگردان با نمایش« هه‌ناس » در دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دربندی خان عراق حضور داشت که در شهرهای اربیل، دربندی خان و حلبجه به نمایش درآمده بود.

خاوری که از کارگردانان تئاتر است در حال حاضر در نمایش« چه گوارا » به کارگردانی "فاتح بادپروا" مشغول به تمرین است.

نمایش"چه گوارا" در اسفندماه سال جاری به روی صحنه می‌رود.

تئاتر خیابانی"برزخ شب‌زدگان" روزهای 15 و 16 ماه جاری در محوطه مجموعه تئاتر شهر و باغ هنر تهران در ساعت‌های 16 و 16 و 30 دقیقه عصر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول