اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

بهره‌برداری از 9 طرح عمرانی در درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر بهره‌برداری از 9 طرح عمرانی در درمیان آغاز شد.

بهره‌برداری از 9 طرح عمرانی در درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی درمیان اظهار داشت: این طرح‌ها با هزینه‌کرد 538 میلیون تومان احداث و تکمیل شده است.

وی ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها بیش از 2 هزار خانوار از شهروندان شهرها و روستاهای این شهرستان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار درمیان افزود: احداث و آسفالت راه روستایی چک به نوزاد، مرمت و احیای قنات روستای دفت‌آباد، اجرای طرح هادی روستای بورنگ، افتتاح پایگاه شهید دستغیب روستای زارگز، اجرای فضای سبز، احداث استخر و لوله‌گذاری مزارع روستای نوزاد از مهم‌ترین این طرح‌ها به شمار می‌رود.

براتی از افتتاح کتابخانه روستای درمیان با بیش از 3 هزار جلد کتاب به طور همزمان خبر داد و ابراز داشت: اجرای عملیات کف‌سازی بوستان امام رضا(ع) به منظور توسعه فضای سبز شهر اسدیه از دیگر پروژه‌های افتتاحیه امروز به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه استاندار خراسان‌جنوبی نیز در پنجمین روز از دهه مبارک فجر مهمان مرزنشینان غیور درمیانی است، ادامه داد: با حضور وی چند طرح عمرانی دیگر در شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار درمیان تصریح کرد: در ادامه قهرمان رشید با مردم شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرده و با حضور وی جشن‌های هفته وحدت شهرستان نیز آغاز می‌شود.

براتی از شهروندان درمیانی به‌ عنوان مردمانی مؤمن، بصیر و گوش به فرمان رهبر یاد کرد و یادآور شد: مردم غیور شهرستان با اتحاد و هم‌دلی خود هرگز اجازه خودنمایی به عناصر فتنه و بدخواهان نظام نداده و از این پس هم نمی‌دهند.

وی، دهه فجر را فرصتی برای تجدید میثاق با خون شهدا و آرمان‌های امام راحل دانست و تأکید کرد: مردم مؤمن شهرستان بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن و نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های زورگویان مستبد غربی، آمریکایی و صهیونیستی می‌دهند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول