اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر خبر داد

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان خانه‌دار پس از انقلاب

خبرگزاری فارس: مدیر اداره کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر گفت: اداره‌کل کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر 18 برنامه ویژه به مناسبت دهه فجر اجرا می‌کند که برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان خانه‌دار پس از انقلاب از جمله آنهاست.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان خانه‌دار پس از انقلاب

ابراهیم مولایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این نمایشگاه از روز 14 بهمن‌ آغاز شده و تا 23 بهمن‌ماه در تالار کتابخانه الغدیر برگزار می‌شود.

وی افزود: به مناسبت دهه فجر سه کتابخانه امام صادق(ع) در دینان، کتابخانه دانش درچه و کتابخانه فرهنگسرای درچه در شهرستان خمینی‌شهر به صورت رسمی تا پایان بهمن‌ماه به بهره‌برداری رسیده و در سه کتابخانه الغدیر خمینی‌شهر، امام محمد باقر(ع) در دستگرد، و کتابخانه کوثر آریان نیز نمایشگاه دائمی کتاب افتتاح می‌شود.

مدیر اداره کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: هم‌چنین نمایشگاه عکس دانش‌آموزان انقلاب که شامل 70 تابلو عکس از حضور دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی 33 سال گذشته است در تالار کتابخانه الغدیر بر پا می‌شود.

وی با اشاره به مسابقات کتاب‌خوانی این اداره به مناسبت دهه فجر تاکید کرد: به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 11 مسابقه فرهنگی برگزار می‌شود که هشت تای آن به صورت مکتوب و سه عدد آن‌لاین بوده و ویژه مقاطع راهنمایی، دبیرستان و آزاد است.

مولایی اضافه کرد: پخش آهنگ‌های انقلابی در تمام کتابخانه‌ها،نصب پلاکارد و پوستر در تمام کتابخانه‌ها، برگزاری مسابقه فرهنگی مکتوب روزشمار انقلاب و اهدای جایزه به 33 نفر، مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع انقلاب، پیروزی انقلاب، امام خمینی(ره) و طاغوت و مسابقه جمله‌نویسی ویژه مدارس ابتدایی و راهنمایی از دیگر برنامه‌های این اداره به مناسبت دهه فجر است.

وی در ادامه بیان داشت: هم‌زمان با میلاد نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در این ایام، وب‌سایت اداره کتابخانه‌های شهرستان‌ها راه‌اندازی می‌شود که از امکاناتی مانند درخواست کتاب، عضویت، معرفی کتاب‌های جدید، اخبار کتابخانه‌ها، معرفی کتابخانه شهرستان و شناخت مسئولان کتابخانه‌ها از جمله امکانات آن است و در سال 91 امکان تمدید کتاب نیز از طریق این سایت در منزل امکان‌پذیر می‌شود.

مدیر اداره کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر صدور مجوز برای تاسیس پنج باب کتابخانه مشارکتی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد و گفت: کتابخانه مشارکتی کتابخانه‌ای است که توسط خیران اداره می‌شود و اداره کتابخانه‌ها ضمن نظارت وظیفه تأمین کتاب و نشریات آن را برعهده دارد.

وی درباره دیگر برنامه‌های اداره‌کل کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر بیان داشت: شرکت دسته جمعی اعضای کتابخانه‌ها از محل کتابخانه مرکزی در راهپیمایی 22 بهمن، بازدید مدارس و مهدکودک‌ها از کتابخانه‌ها، معرفی کتاب‌های جدید چاپ شده در حوزه انقلاب و عضویت رایگان مراجعان در تمام کتابخانه‌های شهرستان نیز از جمله فعالیت‌های این مرکز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب است.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول