اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین سال متوالی

مسابقات دارت بیماران تالاسمی کشور در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسابقات دارت تالاسمی ماژور قهرمانی کشور در روزهای پایانی سال جاری به میزبانی قم برگزار می‌شود.

مسابقات دارت بیماران تالاسمی کشور در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از برگزاری موفق پیکارهای دارت بیماران خاص و پیوند اعضاء قهرمانی کشور در سال گذشته که با رقابت دختران و پسران ورزشکار از استان‌های مختلف به انجام رسید، قم امسال نیز میزبان رقابت‌های این رشته خواهد بود.

البته با برنامه ریزی فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء کشورمان، در دی ماه امسال قم میزبانی رقابت‌های دارت بیماران تالاسمی ماژور کشور را بر عهده داشت، رقابت‌هایی که با قهرمانی قم به پایان رسید.

بدین ترتیب میزبانی بعدی هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم در برگزاری رقابت‌های قهرمانی دارت بیماران خاص قهرمانی بخش آقایان کشور خواهد بود تا همچون سال گذشته نیز تیم‌های مدعی در قم به رقابت بپردازند.

به همین منظور رئیس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء کشورمان در تشریح برنامه‌های فدراسیون بیماری‌های خاص در گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر، قم را به عنوان میزبان معرفی کرد.

همچنین به مناسبت بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ورزشکاران، دست اندرکاران فدراسیون و هیئت‌های استانی ضمن حضور فعال و پویا در برنامه‌های دهه فجر، در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

از سوی دیگر حضور ورزشکاران و دست اندرکاران فدراسیون و هیئت‌های استانی در گلزار شهدای سراسر کشور و دلجویی از خانواده معزز شهدا در دهه مبارک فجر در راستای گرامیداشت جانفشانی‌های شهدای انقلاب صورت خواهد گرفت.

در بخش رقابت‌های قهرمانی رشته‌های مختلف ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور، دهمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری دارت تالاسمی ماژور آقایان در جوار حرم ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

همچنین مسابقات شنا قهرمانی کشوری هموفیلی آقایان، مسابقات قهرمانی کشوری شنا پیوند اعضاء آقایان، مسابقات قهرمانی کشوری تنیس روی میز پیوند اعضاء بانوان و مسابقات قهرمانی کشوری تنیس روی میز پیوند اعضاء آقایان نیز در بهمن ماه انجام خواهد شد.

در  دهمین دوره رقابت‌های دارت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور سراسر کشور که با حضور بیماران تالاسمی ماژور در بخش آقایان در دو بخش تیمی و انفرادی به انجام رسید، ورزشکاران شرکت کننده از 21 استان کشور در چهار رده سنی در سالن ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم رقابت کردند و در نهایت تیم‌های قمی بالاتر از سایر رقبا موفق به کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی شدند.

در این دوره از پیکارها نزدیک به 100 ورزشکار رشته دارت از هیئت‌های مختلف ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء سراسر کشور در قم رقابت کردند که جدال مدعیان کسب عناوین برتر در این رقابت‌ها با حضور بیماران تالاسمی ماژور در بخش آقایان کشور در چهار رده سنی زیر 16 سال، 16 تا 21 سال، 22 تا 28 سال و بالای 29 سال صورت گرفت.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول