اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم:

جشنواره طلیعه ظهور بین‌المللی خواهد شد / ستاد هماهنگ‌سازی فعالیت‌های مهدوی ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از راه‌اندازی ستاد هماهنگ‌سازی فعالیتهای مهدوی در قم خبر داد و گفت: در آینده جشنواره طلیعه ظهور به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

جشنواره طلیعه ظهور بین‌المللی خواهد شد / ستاد هماهنگ‌سازی فعالیت‌های مهدوی ایجاد می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سید مرتضی اسماعیلی‌طبا در مراسم اختتامیه جشنواره‌های طلیعه ظهور، آینده روشن و آفتاب پنهانی که شامگاه شنبه در تالار شهید آوینی قم برگزار شد در سخنانی به اهداف برگزاری مشترک اختتامیه جشنواره‌های مهدوی پرداخت و اظهار داشت: این مراسم مصداق خوبی برای هماهنگ کردن فعالیت‌های مهدوی در کشور است و این هماهنگ‌سازی قطعاً می‌تواند به افزایش این فعالیت‌ها در سطح کشور و حتی در عرصه بین‌الملل کمک شایانی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در دوره‌های گذشته جشنواره طلیعه ظهور در دو بخش فرهنگی و هنری همزمان برگزار می‌شد و مشکلاتی را به همراه داشت، گفت: امسال به دلیل اینکه زمان بیشتری برای داوری آثار فراهم شود بخش هنری این جشنواره در ماه ربیع‌الاول انجام شد تا شاهد ارتقاء کیفی سطح این جشنواره باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ادامه داد: ششمین جشنواره طلیعه ظهور در رشته‌های خوشنویسی، پوستر، نقاشی، تصویرسازی و شعر برگزار شد و 600 اثر برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه آن ارسال شد و از میان آنها 24 اثر در بخش‌های مختلف حائز تقدیر شناخته شده است.

اسماعیلی‌طبا با بیان اینکه سطح آثار ارسال شده به ششمین جشنواره طلیعه ظهور از لحاظ کمی و کیفی ارتقای خوبی داشته است، ادامه داد: برای نمایش این آثار، دو نگارخانه شهید آوینی و فرهنگ در نظر گرفته شده و برای بازدید عموم فعال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح راه‌اندازی ستاد هماهنگ‌سازی فعالیت‌های مهدوی اشاره کرد و گفت: در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ساختمان مستقل برای این ستاد هستیم و امیدواریم با آغاز به کار آن و هماهنگی همه نهادهایی که در موضوع مهدویت فعالیت می‌کنند از موازی‌کاری پیشگیری کرده و با انسجام و هماهنگی به گسترش فعالیت‌های مهدوی در سطح کشوری و بین‌المللی بپردازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده امیدواریم از سال آینده جشنواره طلیعه ظهور بعد بین‌المللی پیدا کند و توسط این جشنواره شاهد ارتقاء فعالیت‌های هنری با موضوع مهدویت باشیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول