اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

روستای منطقه گاوازنگ زنجان تسطیح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به حل مشکل احداث جاده با روستاییان در منطقه نمونه گردشگری گاوازنگ زنجان گفت: سوم خرداد ماه سال آینده این روستا برای احداث جاده تسطیح می‌شود.

روستای منطقه گاوازنگ زنجان تسطیح می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه شنبه در جلسه کار گروه زیر بنایی استان زنجان با اشاره به اینکه طرح غار کتله‌خور از چند سال پیش مطرح شده است، اظهار داشت: نهایی شدن طرح‌های پیش‌بینی شده از اهداف برگزاری این جلسه است.

وی افزود: بهره‌برداری از طرح‌های پیش‌بینی شده در منطقه نمونه گردشگری غار کتله‌خور باید زمان‌بندی شود.

استاندار زنجان بر روشن شدن وظایف سازمان همیاری شهرداری‌ها و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ایجاد مناطق نمونه گردشگری تاکید کرد و گفت: سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها در امور زیر ساختی است.

رئوفی‌نژاد زمان بهره‌برداری از طرح‌های پیش‌بینی شده فاز نخست غار کتله‌خور را شهریور ماه سال 91 اعلام و اضافه کرد: حفر چاه و انتقال آب به پشت سد، احداث کمپینگ، نور پردازی داخل غار و احداث راه بین گرماب و غار کتله‌خور از طرح‌های فاز نخست این مجموعه محسوب می‌شود که باید در هفته دولت سال 91 به بهره‌برداری برسد.

وی احداث راه بین گرماب تا غار کتله‌خور را مهم‌ترین پروژه خارج از غار برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه این پروژه در دهه سوم بهمن ماه کلنگ‌زنی می‌شود، باید قبل از پایان سال مالی جاری برای آن بودجه اختصاص یابد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر کلنگ‌زنی هتل در منطقه گاوازنگ زنجان در یکی از روزهای دهه فجر، خواستار نامگذاری جاده منتهی به منطقه نمونه گردشگری گاوازنگ به نام شهید شهریاری شد.

وی با اشاره به حل مشکل احراز مالکیت ساکنان در منطقه گاوازنگ، از قوه قضائیه برای حل این مشکل تقدیر کرد.

رئوفی‌نژاد احداث باغ ایرانی را با توجه به مشکلات موجود از جمله قطعه بندی‌ها از مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرای منطقه نمونه گردشگری گاوازنگ زنجان اعلام کرد.

وی با اشاره به حل مشکل احداث جاده با روستاییان در منطقه نمونه گردشگری گاوازنگ زنجان گفت: سوم خرداد ماه سال آینده این روستا برای احداث جاده تسطیح می‌شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: تسطیح روستای گاوازنگ با اعطای تسهیلات لازم از جمله تسهیلات بانکی و زمین معوض به ساکنان انجام می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بازارچه صنایع دستی نیز جزو طرح‌هایی است که در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: فاز نخست آن دکه‌های موجود را در بر می‌گیرد و فاز دوم منطقه مورد فعالیت موسسه روزبه را هم در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول