اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شب 22 بهمن

برنامه نورافشانی در مناطق مختلف شهر زنجان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان از اجرای نورافشانی در مناطق مختلف شهر زنجان و در بوستان‌های محلی همزمان با شب 22 بهمن خبر داد.

برنامه نورافشانی در مناطق مختلف شهر زنجان اجرا می‌شود

ناصر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان برگزاری همایش زن و خانواده را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت دهه فجر اعلام کرد و اظهار داشت: امور بانوان معاونت فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان یک جلسه کارگاهی با حضور خطیبی از مشاوران برتر استان با موضوع خانواده برای بانوان شاغل در شهرداری برگزار می‌کند.

وی از چندین برنامه سخنرانی در سالن‌های مختلف شهر در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این زمینه سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری با موضوع انقلاب اسلامی ایران و نهضت بیداری اسلامی است.

شهردار زنجان برگزاری جشنواره زنان در فرهنگسرای هلال احمر را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز 17 بهمن ماه اعلام کرد و گفت: این برنامه با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی برگزاری محفل انس با قرآن را از جمله برنامه‌های طراحی شده برای روز 19 بهمن عنوان و تصریح کرد: برای برندگان این برنامه قرآنی 33 کارت‌ هدیه در نظر گرفته شده است.

موسوی همایش ورزش و نشاط در پارک بانوان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام دهه فجر برشمرد و تصریح کرد: در این همایش سه نسل مادر بزرگ، مادر و نوه در مسابقات ورزشی از قبیل برف بازی، ساخت آدم برفی و دو و میدانی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: مسابقات ورزشی دیگر از قبیل تنیس روی میز و تیراندازی با تفنگ و تپانچه نیز در ایام دهه فجر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می‌شود.

شهردار زنجان با اشاره به آماده شدن فضای بصری شهری برای ایام دهه فجر تصریح کرد: شهردار زنجان مسئولیت کمیته فضاسازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر را بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: کمیته فضاسازی و تزئینات شهری از همه ظرفیت‌های تبلیغاتی از جمله بیل بوردها، ایستندها و تابلوهای مستقر در سطح شهر از جمله مناطق مرکزی شهر از سبزه میدان تا میدان انقلاب برای تبلیغات دهه فجر استفاده کرده است.

موسوی ادامه داد: شهرداری زنجان با همکاری هنرمندان در مناطق مختلف شهر جنگ‌های عیدانه برگزار می‌کند.

وی از دیگر کارهای پیش‌بینی شده طی چند روز آینده در سطح شهر زنجان را برگزاری برنامه جوانان و انقلاب با سخنرانی حجت‌الاسلام شریف‌زاده عنوان کرد و گفت: این برنامه در یکی از فرهنگسراهای شهر زنجان برگزار می‌شود.

شهردار زنجان با اشاره به برگزاری یک کنسرت موسیقی آذری طی روزهای آخر هفته افزود: شهرداری زنجان در برگزاری این برنامه موسیقی مشارکت می‌کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول