اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال با تیم‌های مدعی گروه دوم

ترکیب صبای قم در بدمینتون باشگاه‌های کشور مشخص شد

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم بدمینتون صبای قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور مشخص شد.

ترکیب صبای قم در بدمینتون باشگاه‌های کشور مشخص شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور از روز جمعه این هفته آغاز می‌شود و طی آن نماینده بدمینتون قم که امسال تیم صبا است در تلاش برای صعود به لیگ برتر بدمینتون به مصاف حریفان می‌رود.

در آستانه آغاز این رقابت‌ها ترکیب تیم بدمینتون صبای قم نیز مشخص شد و این تیم متشکل از بازیکنان توانمند بومی بدمینتون قم به دنبال کسب امتیازات لازم و به دست آوردن جواز صعود به مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور خواهد بود.

در حالی که دیدارهای فصل جدید لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور امسال با شرکت تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر در دو گروه برگزار می‌شود، صبای قم در گروه دوم مرحله مقدماتی از روز جمعه چهاردهم بهمن ماه به مصاف حریفان می‌رود.

ترکیب تیم بدمینتون صبای قم در رقابت‌های فصل را پنج بدمینتون‌باز تشکیل می‌دهند که در دو بخش انفرادی و دو نفره برابر حریفان خود صف‌آرایی می‌کنند.

در حالی که سه مسابقه در بخش انفرادی و دو مسابقه نیز در بخش دو نفره پیکارهای این فصل لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، بدمینتون‌بازان صبای قم در بخش انفرادی را حامد شعبانیان، محسن صادقیان و مهدی پنجه‌باشی تشکیل می‌دهند.

این در حالی است که در یکی از ترکیب‌های دو نفره صبای قم در بخش دوبل، حامد شعبانیان و مهدی برقعی در کنار یکدیگر بازی می‌کنند و در دیگر مسابقه دوبل محسن صادقیان و علی دولتخواه با حریفان خود در گروه دوم مسابقه خواهند داد.

تیم بدمینتون صبای قم امسال از بخت خوبی برای کسب نتایج قابل قبول و به دست آوردن جواز صعود به رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور برخوردار است زیرا ترکیب کادر فنی این تیم را دو تن از بهترین‌های بدمینتون قم در سال‌های اخیر تشکل می‌دهند.

محمدرضا مطیع و پیمان جباری که طی چند سال اخیر در ترکیب تیم بدمینتون سامان‌سازان قم تجربه ارزشمند حضور در مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور را دارند و در پیکارهای قهرمانی کشور نیز جزو بهترین‌ها بوده‌اند، اکنون مربیان تیم صبای قم هستند.

این دو بدمینتون‌باز سرشناس در حالی هدایت تیم بدمینتون صبای قم در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور را بر عهده گرفته‌اند که همین چند روز قبل در جریان رقابت‌های بدمینتون قهرمانی رده سنی پیشکسوتان کشور در هر دو بخش انفرادی و دو نفره قهرمان کشور شدند.

محمدرضا مطیع در بخش انفرادی قهرمان شد و عنوان ستاره مسابقات را به خود اختصاص داد و در بخش دو نفره نیز ترکیب مطیع و جباری با عبور از سد تمام مدعیان به مقام قهرمانی رسید تا بدین ترتیب در مجموع دوبل و انفرادی، قم قهرمان کشور شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول