اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی گیلان خبر داد

برگزاری اردوی روئینگ بانوان در انزلی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی گیلان از برگزاری سیزدهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی روئینگ بانوان در سنگاچین انزلی برای حضوری موفق در مسابقات انتخابی المپیک خبر داد.

برگزاری اردوی روئینگ بانوان در انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی کریم شعبانی عصر شنبه در جمع اعضای هیئت قایقرانی استان از برگزاری سیزدهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی روئینگ بانوان از امروز در بندر انزلی خبر داد و اظهار داشت: طبق اعلام فدراسیون قایقرانی، ملی پوشان کشورمان که تا چند ماه آینده مسابقات انتخابی المپیک را پیش رو دارند برای رویارویی با حریفان آسیایی تمرینات مستمر و منظمی را انجام می‌دهند.

وی افزود: این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی روئینگ بانوان از 15 بهمن تا ششم اسفند ادامه می‌یابد.

این مسئول با بیان اینکه سه بانوی گیلانی در این اردو حضور دارند، اذعان کرد: سولماز عباسی و مریم سعیدی از تهران، حمیرا برزگر، نازنین ملائی و منا فیضی از گیلان و مهسا جاور از زنجان ملی‌پوشان حاضر در این اردو هستند.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان زیر نظر افشین فرزام مربی و بهناز مرادخانی دستیار مربی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

شعبانی با اشاره به تست انتخابی تیم ملی روئینگ مردان کشورمان 10 و 11 بهمن به منظور انتخاب نفرات برای حضور در اردوی تدارکاتی کشور چین در بندرلنگه خاطر نشان کرد: پاروزنان تیم ملی روئینگ مردان کشورمان خود را برای حضوری موفق در مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن آماده می‌کنند به همین منظور اعضای هیئت رئیسه با اعزام قایقرانان تیم ملی به چین برای برپایی اردوی آماده‌سازی موافقت کردند.

رئیس هیئت قایقرانی گیلان خاطر نشان کرد: مربیان تیم ملی تصمیم گرفتند تا بهترین نفرات را به این اردو ببرند و برای اعزام بهترین پاروزنان به چین 10 و 11 بهمن تست انتخابی برگزار کردند.

به گفته وی، امیر رهنما، عماد شادمان، محمدرضا قندیان از گیلان در اردوی تیم ملی و تست‌گیری شرکت کردند.

شعبانی، با بیان اینکه اسامی نهایی ملی‌پوشان از طرف فدراسیون اعلام می‌شود، یادآور شد: ملی‌پوشان زیر نظر شخرت گانیو و محمدعلی قرائت مربیان این تیم به تمرین پرداختند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول