اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون

150 فقره انشعاب آب به بهبهانی‌ها واگذار شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست امور آب و فاضلاب بهبهان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون،150 فقره انشعاب آب به بهبهانی‌ها واگذار شده است.

150 فقره انشعاب آب به بهبهانی‌ها واگذار شده است
بهرام منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: بهبهان، از شهرهای بزرگ خوزستان است که 38 هزار مشترک آب و فاضلاب دارد.
وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 150 فقره انشعاب به شهروندان واگذار شده است.
سرپرست امور آب و فاضلاب بهبهان تصریح کرد: این اداره در راستای ایجاد رفاه حال شهروندان اقدامات مطلوب و مؤثری را در دستور کار داشته و دارد.
وی اضافه کرد: واگذاری انشعابات متعدد در مناطق مختلف شهر و روستا گوشه‌ای از برنامه‌های تعریف شده این اداره است.
منصوری در ادامه با اشاره به درآمدزایی حاصل از حذف انشعابات اضافی و غیرمجاز در شهرستان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری از طریق جمع‌آوری و حذف انشعابات غیرمجاز در شهرستان، 410 میلیون ریال درآمدزایی صورت گرفته است.
وی در خصوص تعداد انشعابات جمع‌آوری شده آب و فاضلاب در شهرستان افزود: از این تعداد 82 فقره به بخش فاضلاب و بقیه به بخش آب مربوط می‌شود.
سرپرست امور آب و فاضلاب بهبهان با برشمردن برخی آثار نامطلوب استفاده غیرمجاز از انشعاب در بخش آب و فاضلاب نظیر افت و نوسان فشار آب، هدر رفت این مایه حیاتی، بالارفتن هزینه‌های تولید و توزیع آن و استهلاک زودرس تأسیسات؛ این عوامل را مهمترین این آثار عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: همه تلاش ما در راستای استفاده عموم از منابع و نعمت آب در منطقه است.
منصوری با اعلام آمادگی این اداره دولتی برای تبدیل اشتراک‌های غیرمجاز و واگذاری اشتراک‌های جدید و قانونی گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته و با متقاضیان همکاری مطلوبی صورت خواهد گرفت.
وی در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در پیش‌رو و حمایت مسئولان مرتبط از بخش آب و فاضلاب در منطقه به‌ زودی شاهد رفع نواقص و کمبودهای موجود در منطقه باشیم.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول