اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آبفا شوش:

انشعاب‌های غیرمجاز آب در شوش جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور آبفا شوش از شناسایی و جمع‌آوری تعدادی از انشعاب‌های غیرمجاز آب در این شهرستان خبر داد.

انشعاب‌های غیرمجاز آب در شوش جمع‌آوری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، موسی سواحلی اظهار کرد: با تبدیل وضعیت 40 اشتراک غیرمجاز به مجاز، تاکنون حدود 122 میلیون ریال درآمدزایی برای اداره آب و فاضلاب حاصل شده است.
وی با اشاره به تاکید دولت در سفرهای استانی به خوزستان درباره جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و ایجاد زمینه انشعاب مجاز خاطرنشان کرد : 40 انشعاب غیرمجاز شناسایی شد که تا کنون 36 مورد آن به اشتراک مجاز تبدیل شده است.
وی در ادامه پیامدهای استفاده از اشتراک‌های غیرمجاز توسط شهروندان را نوسان و افت فشار آب در نقاط مختلف شهر و هدررفت آب، استهلاک زودرس تاسیسات آب‌رسانی و بالارفتن هزینه‌های تولید و توزیع آب در شبکه توزیع شهری از مشکلات وجود مشترکان غیرمجاز عنوان کرد و افزود: انشعابات غیرمجاز بخشی از هدر رفت آب در برآوردها حساب می‌شود که نیاز به ساماندهی دارد.
مدیر امور آبفا شوش نوسان و افت فشار آب در نقاط مختلف شهر، هدررفت آب، بالارفتن هزینه‌های تولید و توزیع آب در شبکه توزیع شهری را از مشکلات وجود مشترکین غیرمجاز عنوان کرد.
سواحلی با اشاره به تاکید دولت در سفرهای استانی به خوزستان در موضوع جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و ایجاد زمینه انشعاب مجاز خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از کاهش انشعابات غیرمجاز لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم را برای جمع‌آوری این نوع انشعابات با اداره آبفا داشته باشند.
وی با بیان اینکه امور آبفا شوش برای تبدیل اشتراک‌های غیرمجاز آمادگی کامل دارد، به مشترکان غیرمجاز وعده داد نهایت همکاری و مساعدت با آنها صورت پذیرد.
در شهرستان شوش حدود 20 هزار مشترک از خدمات آب و فاضلاب بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول