اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی خبر داد

افزایش مجتمع‌های خدماتی آذربایجان غربی به 12 مجتمع

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در آذربایجان غربی به 12 مجتمع افزایش می‌یابد.

افزایش مجتمع‌های خدماتی آذربایجان غربی به 12 مجتمع

 

  بابک طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعداد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی موجود در محورهای ارتباطی استان 11 باب که از این تعداد شش مجتمع در 10 ماهه گذشته از سال جاری به بهره‌برداری رسیده است و تا پایان سال جاری نیز دو باب دیگر مجتمع به بهره‌برداری خواهد رسید که برابر با تعهدات ابلاغی این اداره کل است.

وی تصریح کرد: تعداد مجتمع‌های به بهره‌برداری رسیده در سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 125 درصد رشد داشته است.

این مسئول افزود: تعداد مجتمع‌های شروع به ساخت هفت واحد است که تا پایان سال جاری این رقم به 10 باب افزایش می‌یابد در حالی که سال گذشته عملیات احداث تنها دو واحد در استان آغاز شده بود و نشانگر رشدی معادل 250 درصدی است.

طالبی تعداد موافقت‌های اصولی صادر شده برای ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در سال جاری را 9 مورد اعلام کرد و گفت: با توجه به تعداد پرونده‌های در حال بررسی در سازمان مرکزی پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان سال به 12 مورد افزایش یابد در حالیکه این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته چهار فقره بود.

وی ادامه داد: امسال عملیات اجرای بزرگترین مجتمع خدماتی و رفاهی شمال غرب کشور در شهرستان ماکو در آذربایجان غربی آغاز شده است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول