اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی سقوط بهمن صورت گرفت

نجات مسافران توسط راهداران محور هراز

خبرگزاری فارس: معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان مازندران از نجات مسافران و در راه‌ماندگان از سقوط بهمن در محور هراز در محدوده گالری آبشار توسط راهداران این اداره کل خبر داد.

نجات مسافران توسط راهداران محور هراز
عباسعلی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری افزود: در پی کاهش دما و ریزش برف و کولاک شدید در محور کوهستانی و شریانی هراز، راهداران این اداره کل با حضور مستمر و به موقع خود در سطح محور اقدامات گسترده‌ای را در زمینه عملیات راهداری زمستانی شامل برفروبی و یخ‌زدایی انجام دادند.

وی گفت: تا جایی که پس از سقوط بهمن در محدوده گالری آبشار با استقرار اکیپ‌های راهداری نسبت به نجات چهار دستگاه خودرو و 10 نفر از هموطنان زیر بهمن مانده اقدام کردند.

نجفی به تعامل و همکاری همه‌جانبه کاربران جاده‌ای در مواقع اضطراری با راهداران اشاره و تصریح کرد: از آنجایی که عملیات راهداری زمستانی با امکانات و ماشین‌آلات مخصوص به خود امکان‌پذیر است لذا می‌طلبد تا تمام کاربران جاده‌ای در مواقع اضطراری و بروز حادثه در جاده‌ها از قبیل ریزش و سقوط بهمن تعامل و همکاری ویژه‌ای با راهداران داشته باشند.

معاون راهداری راه و ترابری استان در ادامه به اکیپ‌های راهداری زمستانی این اداره کل نیز اشاره و تصریح کرد : از اول آبان ماه سال جاری 291 نفر از راهداران در قالب 33 اکیپ راهداری زمستانی و با 193 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در 3 هزار و 500 کیلومتر از راه‌های برفگیر و کوهستانی استان مستقر و به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغول شده‌اند.

انتهای‌پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول