اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد

واگذاری زمین‌های شهرک صنوف قم به آهن فروشان

خبرگزاری فارس: شهردار قم از واگذاری نخستین قطعات زمین‌های شهرک صنوف قم به آهن فروشان خبر داد و گفت: به تدریج زمین‌های این شهرک به دیگر صنوف نیز واگذار می‌شود.

واگذاری زمین‌های شهرک صنوف قم به آهن فروشان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در مراسم واگذاری نخستین قطعات شهرک صنوف قم به صنف آهن فروشان با اشاره به ضرورت احداث و راه‌اندازی شهرک صنوف در قم گفت: ایجاد اشتغال، ‌تمرکززدایی و رفع مشکلات صنوف از اهداف اساسی شهرداری قم در راه‌اندازی و توسعه شهرک صنوف در قم است.

وی افزود: اجرای واگذاری این طرح مدت 12 سال است به دلیل برخی از مشکلات، ‌راکد مانده بود که شهرداری قم نسبت به پیگیری و واگذاری این امر اهتمام جدی داشته است و امروز نخستین قطعات این شهرک به صنف آهن فروشان اختصاص خواهد یافت.

شهردار قم یکی از وظایف مدیریت واحد شهری را ساماندهی مشاغل و صنوف اعلام و تصریح کرد: شهرداری قم با همکاری و مساعدت دستگاه‌های مسئول نسبت به ساماندهی و راه‌اندازی این شهرک اقدام کرده است.

دلبری به مزایای احداث شهرک صنوف در قم اشاره کرد و افزود: کاهش آلودگی صوتی در شهر،‌کاهش بار ترافیکی، ‌حمل و نقل آسان و عدم تردد کامیون در سطح شهر از جمله مزایای بهره‌مندی از شهرک صنوف است و شهروندان نیز دسترسی آسان‌تری برای تامین نیازهای خود دارند.

شهردار قم ایجاد رقابت بین فروشندگان و آسایش شهروندان را از دیگر محاسن راه‌اندازی این شهرک عنوان و خاطر نشان کرد: مدیریت شهرک صنوف موظف به ایجاد تسهیلات و امکانات رفاهی در این شهرک است و ارزش افزوده این شهرک باید توسعه یابد.

وی افزود: مرحله نخست راه‌اندازی این شهرک، ‌واگذاری زمین‌ها به صنف آهن فروشان است و در مراحل بعدی کلیه مشاغل به این شهرک هدایت خواهند شد.

در پایان این مراسم ‌ قرعه‌کشی واگذاری 285 قطعه زمین بین صنوف آهن فروش برگزار شد.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول