اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گفت

بهره‌برداری از گاز 3 روستای عجب شیر

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار آذربایجان شرقی گازرسانی به سه روستای شهرستان عجب‌شیر با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

بهره‌برداری از گاز 3 روستای عجب شیر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، ولی‌الله دینی مدیرعامل شرکت گاز استان در این مراسم ضمن تشریح عملکرد گازرسانی شهرستان عجب‌شیر گفت: این شهرستان دارای  40 روستا است که 25 روستای آن با تعداد خانواری بالغ بر 9 هزار و 66 از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: گازرسانی به 15 روستای این شهرستان در شرف اجرا بوده و گازرسانی به 11 روستای محور "قلعه‌چای" نیز در مراحل اتمام است بطوریکه سه روستای این پروژه به مناسبت ایام الله دهه فجر از نعمت گاز بهره‌مند شده و گازرسانی به چهار روستای آن 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بقیه روستاها نیز با همتی بیش از پیش در دست اجرا است.

دینی تصریح کرد: انشاءالله در سایه تلاش هر چه بیشتر کارکنان خدوم شرکت گاز تا پایان سال آینده شاهد بهره‌مندی تمام مردم شریف شهرستان عجب‌شیر از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: با توجه به در دست اجرا بودن گازرسانی به روستاهای باقیمانده شهرستان عجب‌شیر، این شرکت آمادگی دارد نسبت به واگذاری انشعاب به متقاضیان بخش صنعتی، تولیدی و کشاورزی این شهرستان در راستای تحقق توسعه پایدار در این شهرستان اقدام کند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول