اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

ه مناسبت افتتاحیه جشنواره کودک؛

فردا شب آسمان اصفهان نورافشانی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر بخش جنبی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: آسمان شهر اصفهان در شب افتتاحیه جشنواره کودک دوشنبه 23 آبان نورافشانی می‌شود.

فردا شب آسمان اصفهان نورافشانی می‌شود
امیر حسین ستوده‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دلیل همزمانی مراسم افتتاحیه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با شب عید غدیر خم فردا شب آسمان شهر اصفهان نورافشانی می‌شود.
وی با اشاره به این‌که قصد مشارکت تمامی مردم در جشنواره کودک را داریم، بیان داشت: در شب افتتاحیه راس ساعت 19 بعد از ظهر در چند نقطه از سطح شهر مراسم نورافشانی بزرگی را به خاطر این دو مناسبت مهم انجام می‌گیرد.
مدیر بخش جنبی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اضافه کرد: تاکنون برنامه‌های جنبی بسیاری از جمله 140 اجرای نمایش‌ خیابانی از 20 آبان ماه در سطح شهر اصفهان آغاز شده که تا 27 آبان آخرین روز برگزاری جشنواره ادامه دارد.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های جنبی کارناوال مدارس است که هر روز در 15 مدرسه کل استان اصفهان برای دانش‌آموزان شادی می‌آفرینند.
ستوده‌فر با اشاره به اینکه در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تجلیل از دانش‌آموزان شهید نیز انجام می‌گیرد، تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی گلستان شهدا توسط دانش‌آموزان فردا انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول