اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خبر داد

احداث 500 کیلومتر راه روستایی هرمزگان طی قرار دادی جدید

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان از انعقاد قرار دادی ما بین استانداری هرمزگان و معاونت امور روستایی وزارت راه و ترابری با هدف احداث 500 کیلومتر راه جدید روستایی خبر داد.

احداث 500 کیلومتر راه روستایی هرمزگان طی قرار دادی جدید

 

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی آباد ابراهیم عزیزی بعدازظهر در جمع فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه در دهه فجر باید انگیزه‌های ملت ایران برای انقلاب، دستاوردهای انقلاب و آینده انقلاب با دقت کامل بازگویی و اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: طی سه دهه اخیر انقلاب توانسته است در زمینه توسعه عمرانی آموزشی و اجتماعی نیز همانند بخش‌های دیگر دستاوردهای مختلفی داشته باشد.

استاندار هرمزگان گفت: در دهه فجر جاری 442 پروژه در بخش‌های مختلف این استان به بهره برداری می‌رسد.

این مسئول در همین راستا به بزرگراه بندر عباس، حاجی آباد و سیرجان اشاره و افزود: بخش قرار گرفته این محور در راه‌های هرمزگان تا پایان سال تحویل داده می‌شود.

وی همچنین گفت: طی قرار دادی ما بین استانداری هرمزگان و معاونت امور روستایی وزارت راه و ترابری  احداث 500 کیلومتر راه روستایی منعقد شده که عملیات احداث این طول راه در ماه‌های آینده آغاز می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه 112 میلیارد تومان از ابتدای دولت نهم تاکنون در بخش نوسازی مدارس حاجی آباد هزینه شده، افزود: کارهای زیادی در این شهرستان در سال‌های اخیر صورت گرفته که باید گفت: اینها هدیه انقلاب به مردم شهیدپرور این شهرستان است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: همچنین در حوزه اشتغال نیز با اقداماتی که صورت گرفته تعداد بیکاران روز به روز در حال کم شدن است به نحوی که در حال حاضر از جمعیت یک و نیم میلیونی استان 90 هزار نفر بیکار هستند.

این مسئول همچنین در ادامه از اجرای طرحی با هدف شناسایی زمین‌های قابل کشاورزی استان خبر داد و اذعان داشت: در حال حاضر 15 هزار هکتار از زمین‌های مستعد کشاورزی در استان شناسایی شده که قصد داریم با واگذاری 99 ساله اراضی به کشاورزان با هدف ایجاد اشتغال کمک کنیم.

به گفته عزیزی، می‌توان با نگاه نهضتی و جهادی به کشاورزی  استان، این بخش را بیش از پیش توسعه داد.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول