اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده‌بندی بدمینتون دسته اول بانوان کشور

بانوان بدمینتون باز قم برای بقا در لیگ به میدان می‌روند

خبرگزاری فارس: تیم بدمینتون بانوان قم در رده‌بندی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برای حفظ سهمیه قم در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

بانوان بدمینتون باز قم برای بقا در لیگ به میدان می‌روند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بدمینتون بانوان قم روزهای آغازین هفته آینده در مرحله رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور در تلاش برای حفظ سهمیه قم در لیگ دسته اول به مصاف حریفان می‌رود.
از سوی دیگر چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی نیز برای کسب عنوان قهرمانی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.
در واقع امسال پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت شش تیم در دو گروه سه تیمی وارد رقابت‌های مرحله مقدماتی شد که اتفاقا تیم‌های حاضر در لیگ،‌ رقابت‌های مرحله دوم را در هفته آغازین دی‌ ماه در قم برگزار کردند.
شش تیم حاضر در مرحله مقدماتی یا گروهی در دو گروه دیدارهای خود را در دو مرحله برگزار کردند که در نهایت از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کردند و دو تیم باقی مانده برای مشخص شدن یک تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
تیم بانوان هیئت بدمینتون استان قم نیز یکی از تیم‌‌های حاضر در مسابقات این فصل لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور است که در مراحل مقدماتی نتوانست نتایج خوبی کسب کند و اکنون باید با آمادگی کامل در این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور برای حفظ سهمیه قم در لیگ دسته اول به میدان برود.
اما بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون، در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور، تیم بدمینتون بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان یکی از مدعیان قهرمانی میزبان دور نهایی شد.
بدین ترتیب چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی پیکارهای این فصل لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی و همچنین جواز صعود به لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور به مصاف یکدیگر می‌روند.
در این رقابت‌ها چهار تیم بدمینتون بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، کلوا مازندران، شیرودی (الف) و پیشگامان قرچک ورامین که موفق به صعود از مرحله مقدماتی شده‌اند روزهای هشتم تا دهم بهمن ماه در دور رفت مرحله نهایی به مصاف هم خواهند رفت.
دور رفت رقابت‌ها در حالی به انجام می‌رسد که بر اساس اعلام فدراسیون بدمینتون کشورمان، دیدارهای دور برگشت چهار تیم حاضر در این مرحله نیز روزهای سوم تا پنجم اسفند ماه به میزبانی باشگاه بدمینتون بانوان پیشگامان قرچک ورامین برگزار می‌شود تا در نهایت چهره دو تیم صعودکننده به پیکارهای لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور در فصل آینده مشخص شود.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول