اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‎الله دهه فجر انجام می‎شود

برگزاری نمایشگاه طلیعه انقلاب در دانشگاه کشاورزی گرگان

خبرگزاری فارس: مدیر گروه شیلات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از برگزاری نمایشگاه طلیعه انقلاب در این دانشگاه تا 21 بهمن ماه سال‎جاری خبر داد.

برگزاری نمایشگاه طلیعه انقلاب در دانشگاه کشاورزی گرگان

بهاره شعبان‎پور در حاشیه برگزاری نمایشگاه طلیعه انقلاب در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی و نشان دادن توانمندی‎های بانوان ایرانی، مهمترین چیزی است که در این غرفه نمایشگاهی به چشم می‎خورد.

وی تصریح کرد: برنامه‎های تدارک دیده شده در ایام‎الله دهه‎ فجر در این غرفه متناسب با ارائه توانمندی زنان است و ما در این غرفه سعی کرده‎ایم به بهترین نحو این حضور را به تصویر بکشیم.

مدیر گروه شیلات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد: عکسی از تشییع جنازه شهید گمنام که در دستان مادران شهید به نمایش گذاشته شده به این منظور است که می‎‎خواهیم در قالب جملات زیبا به سه نفر از افراد شرکت‌کننده که بتوانند بهترین اثر را از خود ثبت کنند جوایزی اهدا خواهد شد.

شعبان‎پور ابراز داشت: چندین کارگاه آموزشی در این غرفه در نظر گرفته شده و مسابقه ایده از سری مسابقاتی است که در زمینه فعالیت‎های بانوان برگزار می‎شود.

وی یادآور شد: فراهم کردن فضای روزهای انقلاب در این غرفه چیزی بوده که ما به دنبال آن بوده‎ایم و هدف اصلی ما تنها بازگو کردن خاطرات انقلاب است.

این مسئول تاکید کرد: دهه ‎فجر یکی از مهمترین رویدادهای انقلاب اسلامی است که باید در اجرای برنامه‎ها و فعالیت‌هایمان عظمت این ایام باشکوه را نشان دهیم.

مدیر گروه شیلات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اذعان داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دگرگونی شگرفی بود که اکنون پس از گذشت سه‎ دهه از آن هنوز بسیاری از ابعادش برای جهانیان شناخته شده نیست و ملت ایران در این روز، تولدی دوباره یافت و امامت و ولایت را به شایسته‎ترین وجه گردن نهاد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول