اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

منطق زور غرب را منزوی‌تر کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: منطق زور و هوچی‌گری‌ها نظام استکباری غرب را منزوی‌تر از هر مقطع دیگر کرده است.

منطق زور غرب را منزوی‌تر کرده است
قاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در مورد اظهارات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تهدیدات آمریکا و سران غرب علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: زمانی که نظام رو به افول غرب سخن از گزینه جنگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می‌کند به یقین می‌توان به اضمحلال و نابسامانی تفکر سران آمریکا پی برد که در کمال سرخوردگی و سردرگمی به جای استفاده از منطق و گفتمان عقلانی از هیجانات استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در روز گذشته در خصوص وضعیت اسفناک اقتصادی و رکود سیاسی اردوگاه غرب و به ویژه آمریکا افزود: رهبر معظم انقلاب به روشنی دست روی موضوع اضمحلال نظام‌های استبدادی گذاشتند و به صراحت اعلام کردند که آمریکا امروز به اوضاع شوروی دهه 80 میلادی افتاده است.

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود به پیشرفت‌های مختلف کشورمان در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی پرداخت و یادآور شد: ایران قدرتمند امروز خود مایه دلگرمی بسیاری از کشورهای منطقه شده به گونه‌ای که در یک سال گذشته چهار طاغوت تونس، مصر، لیبی و یمن به زیر کشیده شده است و در آستانه سقوط برخی دیگر از دیکتاتور‌های منطقه خواهیم بود.

محمدی همه این تحولات را نشان روشنی از پیشرفت ایران در عرصه جهانی و بین‌المللی توصیف کرد و افزود: انزوای حکام منطقه‌ای و سردستگان آنها نشان می‌دهد که انقلاب مسیر خود را به درستی پیموده و در راه آرمانی خود به اهداف بزرگی دست یافته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه شایسته‌ترین این پیشرفت‌ها مربوط به حوزه علمی است، خاطرنشان کرد: این پیشرفت‌ها در زمینه‌های تکنولوژی‌های نوین، فنی و مهندسی، نوآوری‌های جدید، تولید داروهای متعدد و ... سبب شده تا ایران رقابت نفس‌گیری را با کشورهای صاحب سبک در این حوزه داشته باشد.

انتخابات با شکوه مجلس معادلات غلط جهانی را به هم می‌زند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس به حساسیت مقطع انتخابات و همچنین یوم 22 بهمن اشاره کرد و افزود: در هر دو مقطع پیش رو حضور مردم می‌تواند معادلات ساده‌انگارانه کشورهای استبدادی را به هم بزند و اسباب یک توسعه و پیشرفت واقعی را به وجود آورد.

محمدی بیان داشت: انتخابات آزادانه و آگاهانه مصونیت‌بخش کشور در تمام حوزه‌ها است و سد محکمی است که می‌تواند بسیاری از اسباب تهدید و تحریک استکبار را مانع شود.

وی در پایان سخنان خود شکل‌گیری فضای انتخابات سالم و صالح را در سایه مشارکت حداکثری مردم دانست و اظهار داشت: انتخابات قدرت نرم نظام اسلامی است که می‌تواند برای همیشه این کشور را از تهدیدها و تحریم‌های مختلف بیمه کند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول